Trgovinski marketing i menadžment prodaje

Poslovni slučaj: Gillette – P&G

DavidP.Stowell_2013_TheBestDealGilletteCo_InvestmentBanksHedgeF

disney_case

Obaveštenja

Školska godina 2023 / 2024

Istraživački projekat 2024

zadatak 2024

Baza 2024

Šifre vrednosti

Uputstvo za realizaciju anketiranja

Uputstvo za pristup CATI softveru

Uputstvo za anketare

Prezentacija studentskog projekta

Anketa 2024

Školska godina 2022 / 2023

Istraživački projekat 2023

Spisak tema za studentske radove

Zadatak

Nakon realizovanog anketiranja, upitnik koji je osnova istraživanja, izvezena baza podataka u Excel je raspoloživa za obradu:

anketa 2023

ekof_2023_clean

Po zahtevu, moguće je dobiti bazu u formatu za obradu u SPSS.

Ispit u apsolventskom roku

Ispit će biti usmenog tipa i podrazumevaće povlačenje ispitnih pitanja. Sve ostale stavke navedene u infopaketu u vezi rasporeda ispitne materije, pitanja i vidova ocenjivanja i dalje važe (materija za ocenu 8 obuhvata prva dva pitanja, a treće pitanje je za ocene 9 i 10).

2022. godina

Upis ocena

Upis ocena za sve studente koji do sada nisu upisali ocene je utorak 4.10.2022. u 15.45 u sali 14. Ne morate doći lično. Imajte u vidu da je ovo poslednji termin upisa ocena u ovoj godini.

Upis ocena

Upis ocena biće organizovan 14.9.2022. u 19.00 časova u sali 22.

Upis ocena

Upis ocena će biti obavljen u utorak 30.8.2022. u 18.00 časova u sali 22. Svi studenti koji do sada nisu upisali ocenu iz prethodnih rokova to takođe treba da urade u ovom terminu. Indekse ne morate donositi lično. Uvid u radove će takođe biti u istom terminu.

Upis ocena

Upis ocena će biti obavljen u ponedeljak 20.6.2022. u 10.00 časova u sali 25. Svi studenti koji do sada nisu upisali ocenu iz prethodnih rokova to takođe treba da urade u ovom terminu. Indekse ne morate donositi lično. Rezultati junskog roka biće objavljeni u nedelju. Uvid u radove će takođe biti u istom terminu.

Dinamika aktivnosti u vezi polaganja ispita:

Postavljanje individualnih zadataka 15.05

Predaja radova mejlom 22.05 ili 29.05 (u zavisnosti od termina odbrane rada)

Odbrana radova u semestru 25.05

Ispit 13.06

Ispitni zadatak2022

Baza podataka dobijena istraživanjem 2022

eksel ekoF_2022_clean

SPSS

Upitnik 2022 Ekof_Trgovina_upitnik_2022_final

Gostujuće predavanje

Poštovane koleginice i kolege, kako je i najavljeno na našem fakultetu gostuje prof. Ivon Cajonc, sa univerziteta u Hajlbronu i drži vrlo interesantno predavanje na temu urbanih lokacija. Ohrabrujemo učešće i registrujemo prisustvo na ovom događaju. Radionica uživo se održava u Amfiteatru br.5

New Metropolitan Perspectives

Kolokvijum

Kolokvijum će biti održan u sredu 6.4.2022. u 20h u A6.

Gostujuće predavanje

Pozivamo vas da nam se pridružite na jako zanimljivom panelu koji će biti održan ove srede u 16h. Učesnici panela biće Ivane Stevanović, Marije Ranitović, Stefana Petrovića i Aleksandra Ilića, predstavnika kompanija Nelt, Merkator S, Atlantic i MEDIUS– vodećih trgovinskih lanaca u Srbiji. Moderator će biti prof. Zoran Bogetić.
WhatsApp-Image-2022-03-24-at-12.47.00

Gostovanje

U sklopu saradnje sa Ekonomskim fakultetom u Zagrebu, pozivamo vas da prisustvujete predavanju na temu „IT sustavi u lancu opskrbe s naglaskom na integraciju proizvođačkupac (primjeri iz prakse)“, koje će održati Dario Galinec, CIO u preduzeću Franck. Predavanje će biti održano 16.12.2021. u 16:00 časova.

Predavanju možete pristupiti putem sledećeg linka: : https://meet.google.com/jzz-aajo-vuw

Za više informacija o gostovanju pogledajte: Gostujuće Franck

2021. godina

Upis ocena

Studenti koji su ispit položili u novembarskom roku, ili još uvek nisu upisali ocenu (a ocenu upisuju kod prof. Petkovića) treba da dođu u utorak, 7.12.2021. u salu 22 u 18 časova.

Upis ocena

Upis ocena iz septembarskog i oktobarskog roka biće organizovan u sredu, 22. septembra u A6 u 18.00 časova. Ne morate doći lično da biste upisali ocenu. Molimo vas da u vašim indeksima popunite rubriku za upis ocene. Svi studenti koji nisu upisali ocenu do sada (uključujući i prethodne rokove), u obavezi su da to urade. Pratite tabelu kako biste znali kod koga upisujete ocenu. Studenti koji su polagali u oktobarskom roku ocenu upisuju kod prof. Stojkovića.

ROK Kanali marketinga TM TMMP DATUM ISPITA
Apr-20 ZB ZB ZB
Jun-20 ZB ZB DS 19.6.2020.
Jul-20 GP GP GP 8.7.2020.
Sep-20 DS grupa A
GP grupa B
DS GP 24.8.2020.
Oct-20 ZB DS DS 14.9.2020.
Oct-20 DS GP GP 25.9.2020.
COVID rok ZB ZB ZB 30.9.2020.
Dec-20 GP GP GP 30.11.2020
Jan-21 DS DS DS 9.1.2020.
Feb-21 ZB ZB ZB 1.2.2021.
Apr-21 GP GP GP 29.3.2021.
Jun-21 DS DS DS 1.6.2021
Jul-21 GP GP GP 21.6.2021.
21-Sep ZB ZB ZB 28.8.2021.

Kolokvijum

Kolokvijum će biti održan 11.4.2021. u 18.00 časova u A6.

Istraživački projekat 2021

Spisak tema za studentske radove

Zadatak

Poštovane koleginice i kolege: u nastavku su dva prva dokumenta vezana za istraživanje u okviru predmeta Trgovinski marketing i menadžment prodaje u 2021. godini. Detaljnija pojašnjenja slede na vanrednim časovima koji se održavaju u ponedeljak 15.marta u 12,00 časova.

Opste uputstvo za anketare

Uputstvo za studente

Baza podataka

Uredjena baza podataka

Napomena: Baza podataka je eksel fajl a Uređena baza podataka je zipovana verzija SPSS ulaznog fajla.

Ispitna materija

Na osnovu dopisa Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije studentima Ekonomskog fakulteta dozvoljena besplatna prijava po jednog ispita u apsolventskom roku. Pravo na besplatnu prijavu važi samo za odslušane predmete (tekući studenti ne mogu prijavljivati predmet iz koga trenutno slušaju nastavu).

U dodatnom apsolventskom ispitnom roku na ispit imaju pravo da izađu i studenti koji su pohađali nastavu tokom prolećnog semestra prethodne školske godine, polažući ispit po redukovanoj materiji, određenoj tokom prethodne školske godine.

Ova odredba se ne odnosi na tekuće studente koji će pravo da prvi put izađu na ispit iz prolećnog semestra ostvariti u junskom ispitnom roku (na novu generaciju studenata primenjivaće se pravila saopštena na početku tekućeg semestra).

Redukcija gradiva koja će važiti (samo) u aprilskom apsolventsku roku obuhvata sledeće glave: 1; 2; 3.1; 3.2; 3.3; 6.1; 6.2; 6.5; 10.1; 10.2; 10.4; 10.7; 11; 12; 13; 18; 19.6; 19.7 i ceo šesti deo knjige.

Upis ocena

Poštovane koleginice i kolege,

Upis ocena iz januarskog ispitnog roka biće obavljen u četvrtak 21.1.2021. Molimo vas da uredno popunjene indekse i izveštaje donesete u 16.00 časova u kabinet 710. Indekse ćete dobiti nazad u 20.00 časova na istom mestu. Kako bismo izbegli stvaranje gužve, molimo vas da pokušate da kroz dogovor sa kolegama sa predmeta predaju organizujete tako da par studenata donese sve indekse i opet par studenata pokupi indekse, koje možete kasnije individualno raspodeliti ispred Fakulteta, ili na neki drugi način. U svakom slučaju apelujemo da se poštuju propisane mere, prvenstveno u vezi nošenja maski i održavanja propisane razdaljine.

S poštovanjem,

predmetni nastavnici

2020. godina

Informacija o naknadnom upisu ocena

Svi studenti koji do sada nisu upisali ocene, mogu to uraditi u vreme prijema kod nastavnika koji je bio nadležan za konkretan rok. Vodite računa o sledećem rasporedu, na kom imate informacije o tome koji rofesor upisuje koje rokove.

Prof. dr Goran Petković: TMMP (julski rok, septembarski rok, oktobar II), TM (julski rok, oktobar II), KM (julski rok, septembarski rok (grupa B))

Prof. dr Zoran Bogetić: KM (aprilski rok, junski rok, oktobarski rok), TM (aprilski rok, junski rok) i TMMP (aprilski rok)

Dr Dragan Stojković: TMMP (junski rok, oktobarski rok), TM (septembarski rok, oktobarski rok), KM (septembarski rok (grupa A), oktobar II)

Upis ocena – oktobar

Rezultati oktobarskog ispitnog roka biće objavljeni najkasnije do nedelje uveče (20.9.2020.).

Upis ocena biće obavljen u ponedeljak 21.9.2020. u 19 časova u A1.

Studenti koji su ispit položili u prethodnim rokovima, a nisu upisali ocenu, takođe treba da dođu u navedenom terminu, kako bi upisali ocenu.

Obaveštenje o upisu ocena

Upis iz predmeta Kanali marketinga (KM), Trgovinski menadžment (TM) i Trgovinski marketing i menadžment prodaje (TMMP) biće obavljen u utorak 8.9.2020. u A1 po sledećem rasporedu:

U 16.00: KM (aprilski rok, junski rok)
U 16.30: TM (aprilski rok, junski rok) i TMMP (aprilski rok)
U 17.00: TMMP (junski rok), TM (septembarski rok), KM (septembarski rok (grupa A))
U 18.00: TMMP (julski rok, septembarski rok)
U 18.30: TM (julski rok), KM (julski rok, septembarski rok (grupa B))

Molimo vas da na upis ocene dođete tačno u predviđeno vreme. Na upis ne morate da dođete lično i podržavamo da jedan student donese više indeksa na upis.

Rezultati takmičenja

Ovogodišnje tri prvoplasirane ekipe, sa prosečnom ocenom članova žirija su:

1. Tim profil potrošača 9.3
2. Tim prodajni ambijent 8.9
3. Tim velike kupovine 8.8

Čestitamo svim timovima na odličnim prezentacijama i velikom trudu.

Obaveštenje o terminu i sadržaju takmičenja

Način realizacije takmičenja

Početak takmičenja je u 13.00 časova. Takmičenje se održava u Profesorskoj sali
Ekonomskog fakulteta (1. sprat) i realizuje se tako što će u sali biti prisutni samo
članovi žirija i jedna takmičarska ekipa koja trenutno prezentuje svoj materijal.
Takmičarske ekipe su dužne da do 12.30 instaliraju svoje prezentacije na računar
u Profesorskoj sali, isprobaju prezentaciju, ostave svoju prezentaciju
otvorenu, tako da u najkraćem roku mogu da je „podignu“ na platno i NAPUSTE salu kako
bi bila provetrena, dezinfikovana i pripremljena za takmičenje.
Takmičarske ekipe će biti pozivane da uđu u salu redosledom kojim su prezentacije
predstavljene na sajtu predmeta.
Takmičarske ekipe imaju na raspolaganju MAKSIMALNO 10 minuta da predstave svoj
materijal Rezultati takmičenja će biti oglašeni narednog dana na stranici predmeta.

Sadržaj takmičenja

Takmiče se timovi po sledećem redosledu izlaganja:

Asortiman

Trgovinska marka

Velike i male kupovine

Cene

Politika Promocije

Prodajno osoblje

Lokacija

Ambijent

Profili potrosaca

Online aktivnosti

Obaveštenje o aprilsko-majskom ispitnom roku

Ispit iz Trgovinskog marketinga i menadžmenta prodaje biće održan 27.5.2020. u 9.00 časova u A1. Ispit će biti pisani po formatu. Studenti ispit polažu odgovaranjem na tri ispitna pitanja iz redukovane ispitne materije.
Termin za odbranu pristupnih radova je od 10.30 časova, istog datuma u istoj sali. Srećan rad.

Obaveštenje: nastava na platformi Zoom i Moodle kombinovano

Časovi predavanja od srede 22.04.2020. godine se odvijaju na Zoom platformi prema sledećem rasporedu u dve grupe:

16,00 Čas za parne brojeve indeksa – Goran Petkovic is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Join Zoom Meeting https://us04web.zoom.us/j/79239973535?pwd=a0VxdThjWXo3dkkvbUVxNXhoOGFSQT09

Meeting ID: 792 3997 3535

Password: 8APcut

18,00 Čas za neparne brojeve indeksa – Goran Petkovic is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Join Zoom Meeting https://us04web.zoom.us/j/71173678801?pwd=bXN3b0xScVBaSzRXbUpDSnU0QjBMZz09

Meeting ID: 711 7367 8801

Password: 9g8Wvk

Planirano je predstavljanje dve teme: a) Asortiman i 2) Velike i male kupovine. Struktura časa će biti sledeća:

– Uvodne napomene 10 minuta – Goran Petković

– Kratko predstavljanje prve teme – Tim za Asortiman do 15 minuta: važne napomene, zaključci, dileme istraživačkog tima, dvosmisleni podaci, …

– Diskusija – moderira Goran Petković: učesnici na času postavljaju pitanja članovima tima ili nastavniku

– Dogovor o domaćem zadatku

U prilogu je i kratko uputstvo za priključenje časovima koje je, po mom sudu, izvrsno sastavila naša koleginica Andjela Matijašević. Dodatni savet vam je da instalirate Zoom na svoj uredjaj (računar ili mobilni) i da dodate profilnu sliku pošto NEĆEMO KORISTITI KAMERU pa će nam uz fotografiju ipak biti lakše da komuniciramo.

Domaći zadaci će i nadalje biti zadavani, predavani i pregledani na Moodle platformi, gde će se objavljivati i pozivi na časove sa šifrom pristupa.

SREŠĆEMO SE NA ZOOM ČASU! Zoom uputstvo

Baza podataka i šifrarnik – Beogradska trgovina prehrambenom robom 2020

Baza podataka i šifrarnik predstavljaju osnov za rad na projektu Beogradska trgovina prehrambenom robom 2020. godine. U prvom koraku ove resurse će koristiti timovi koji su se prijavili za takmičenje i obradu pojedinih tema. Međutim, i svi drugi studenti mogu da se polako upoznaju sa ovom bazom podataka. Upitnici su već objavljeni nekoliko pasusa niže, a njih ste upoznali i tokom anketiranja.

Od timova koji učestvuju u takmičenju prve rezultate možemo očekivati već od 10. aprila pa nadalje. Srećno i uspešan rad !

Novi-sifrarnik 2020FINAL

Baza2020FINAL

Obaveštenje za one koji nisu uspeli da nabave udžbenik:

Inforrmacija iz Centra za izdavačku delatnost: Naručivanje knjiga (udžbenika) preko sajta CID-a ponovo funkcioniše. Studenti (i svi ostali zainteresovani) mogu da naruče udžbenike koji su im neophodni za nastavu u ovom semestru i oni će im na teritoriji Srbije biti isporučeni poštom. Isporuka knjiga će se vršiti jednom sedmično. Takođe, u utorak 31. marta će raditi knjižara fakulteta od 11,00 do 13,00 časova tako da ako neko od studenata iz Beograda želi može da dođe i lično da kupi knjige.

Ova informacija je objavljena i na sajtu CID-a: https://cid.ekof.bg.ac.rs/izmene-u-nacinu-narucivanja-kupovini-knjiga

Timovi za rad na projektu „Maloprodaja prehrambenom robom u Beogradu 2020 – anketa“

U narednom linku se nalazi spisak studenata koji su angažovani na tekućem projektu. Timovi su formirani po temama koje obrađuju i koordiniraju svoj rad sa administrativnim timom.

Rad timova se zasniva na obradi ankete prema bazi podataka i šifrarniku koji će biti objavljeni do 28. marta. Timovi su zaduženi da

  1. obrade odgovore na pitanja koja se odnose na njihovu temu;
  2. prikupe druge podatke sa interneta i iz dostupne literature koji se odnose na njihovu temu;
  3. daju svoju interpretaciju onoga što su zaključili;
  4. prirede i pošalju prezentaciju svojih nalaza – rezultata;
  5. učestvuju u kasnijoj razmeni pitanja i komentara sa kolegama.

Rad timova počinje od 15. aprila najkasnije tako da prezentacije treba da budu pripremljene do 14. aprila (poželjno je i ranije javljanje oko konsultacija i usaglašavanja. Nastavna aktivnost se odvija na platformi Moodle.

Timovi po broju indeksa2020

Obaveštenje 1: onlajn nastava je počela – pogledajte platformu

Plan izvođenja onlajn nastave

Poštovane koleginice i kolege,

U prilogu se nalazi plan izvođenja onlajn nastave u ovom semestru. Sve materijale možete naći na Moodle platformi, prateći sledeći link: https://student.ekof.bg.ac.rs/moodle/login/index.php

Dinamika postavljanja sadržaja pratiće dinamiku nastave predviđenu prvobitnim rasporedom časova. Molimo vas da obratite pažnju na domaće zadatke koji će pratiti nastavnu materiju, pošto ćete preko njih skupljati predispitne poene. Ovim planom nije predviđen kolokvijum. U zavisnosti od daljeg razvoja situacije, prilagodićemo se okolnostima kada je u pitanju organizacija samog ispita, o čemu ćete biti pravovremeno obavešteni.

Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili nedoumice, slobodno nas kontaktirajte.

Plan izvođenja onlajn nastave TMMP

Rad na anketiranju

Poštovane koleginice i kolege,

U novonastalim okolnostima moraćemo da prilagodimo način održavanja nastave na Ekonomskom fakultetu. U tom smislu, naš projekat ankete postaje još važniji nego u redovnim okolnostima i u tom smislu želimo da vas ohrabrimo da istrajete u naporu i pribavite bar minimalnih pet anketa.

Dobili smo komentar jedne koleginice koja se pita „da li ometati ljude u novonastalim okolnostima“? Pitanje ukazuje na razum i skrupule koleginice. Ipak, želimo da vas ohrabrimo da nastavite. Mnogima koji sede kod kuće sasvim sigurno se stvara višak vremena i mnogima, posebno starijima koji su na neki način „zatvoreni“ u kuće, ovo će biti jedna od retkih prilika da porazgovaraju sa nekim spolja. Telefonska anketa je teža nego anketa „licem u lice“ ali sa druge strane, u ovim okolnostima je unekoliko i olakšana zbog velikog broja Beogradjana koji sede u svojim domovima.

Dodatni argument za vas je da su juče u Maxi prodavnicama primećeni anketari agencije Field Scope kako rade uživo anketu. Iako to nije baš najoprezniji način da se radi istraživanje, primetno je da postoji težnja da se „život nastavi dalje“. Mi ćemo raditi na bezbedan način, bez napuštanja mesta stanovanja i kontakata uživo.

Ankete koje popunjavate ili skenirajte ili unesite u word format ankete koji možete skinuti sa web stranice predmeta Trgovinski marketing i menadžment prodaje. Word fajlove jednostavno možete da pošaljete mejlom našem administrativnom timu. Tako ćemo potpuno izbeći sve kontakte uživo. Papirne ankete sačuvajte do nekog trenutka kada ćemo ih prikupiti.

Rok za predaju anketa je predvidjen za sredu u vreme časova. Pošto se to radi elektronski možemo prilagoditi rok. Molba je da pokušate da se držite roka, koliko je god to moguće.

Ostajemo u redovnom kontaktu, prvenstveno preko email poruka.

Gostujuća predavanja

Usled situacije sa korona virusom, sa velikim zaljenjem, obavestavamo vas da su sva planirana gostujuca predavanja otkazana do daljnjeg. Ukoliko dodje do nekih promena, bicete blagovremeno obavesteni. Hvala na razumevanju.

Dopuna paketa za anketu 2020

Poštovane koleginice i kolege u nastavku ćete naći dokumente kojima dobijate dopunska uputstva za telefonsko anketirannje kao i skraćenu verziju upitnika koje ste već dobili u štampanom obliku. U cilju efikasnog rada, crveno precrtane delove upitnika ili delove upitnika gde direktno stoji uputstvo NE ČITATE TOKOM INTERVJUA.

Dopuna uputstva za anketiranje

Upitnik – anketari 2020

Upitnik – ispitanici 2020

Polazne-tacke-2020

 

 

Molimo sve studente koji zele da ove godine ucestvuju u studentskom zadatku – anketiranju, da se prijave popunjavanjem upitnika na sledecem linku:

https://docs.google.com/…/1FAIpQLSeXduXXqZu51ut9R…/viewform…

Prijavljivanje je obavezno. Prijave traju do PETKA do 20.00h.

image description

Obaveštenje o predstojećim gostujućim predavanjima

Poštovane koleginice i kolege,

Pozivamo vas da prisustvujete nizu izuzetnih gostujućih predavanja koja će biti održana na Ekonomskom fakultetu u 18.30 časova u Profesorskoj sali u sledećim terminima:

  1. GOMEX – Goran Kovačević, vlasnik i direktor, 11.III
  2. Sport Vision – Anja Dmitrović, Direktor marketinga, 18.III
  3. Phoenixpharma/ BENU apoteke – Danijela Simović, Direktor za korporativne komunikacije i Dejan Aleksov, Regionalni direktor BENU apoteka, 25.III
  4. The Coca Cola Company- Nataša Đurđević, regionalni direktor, 1.IV
  5. Aroma marketi- Dimitrije Stojanović, Generalni direktor, 8.IV

Za studente koji slušaju nastavu iz predmeta Trgovinski marketing i menadžment prodaje i Kanali marketinga ova predavanja predstavljaju sastavni deo nastave. Takođe pozivamo sve zainteresovane da nam se pridruže u druženju sa našim izuzetnim gostima.

2019. godina

Prezentacije takmičarskih timova

Asortiman

Lokacija

Politika cena

Politika promocije

Profil kupaca po prodajnim objektima

Spoljni i unutrasnji ambijent

Trgovinska marka

Prodajno osoblje

Rezultati drugog kolokvijuma

Kolokvijum je položen ukoliko ste ostvarili 11 ili više poena. Uvid u radove biće u ponedeljak 20.5.2019. od 11.30 do 13.30 časova u kabinetu 710. Ukoliko imate neko pitanje molim vas pošaljite mejl na dokic@ekof.bg.ac.rs

Rezultati II kolokvijuma TMMP 2019 – nn

 

Obaveštenje

U petak 17.5. organizujemo posetu kompaniji Nelt. Polazak je u 9.30 ispred hotela Prezident. Mislim da ce povratak biti oko 12, 13h. Molim vas da se zainteresovani prijave putem mejla na dokic@ekof.bg.ac.rs ili preko Fejsbuk grupe.

Obaveštenje o izradi pristupnog rada

Zadatak za ispit 2019

Obaveštenje o terminu drugog kolokvijuma

Drugi kolokvijum biće održan 8.5.2019. u 18.00 časova u A6. Kolokvijumska materija obuhvata sledeće glave: 10, 11, 14, 15, 16 i 19.

Model upravljanja asortimanom i zalihama

15 MODEL PROGRAMIRANJE ZALIHA POMOCU GMROI

Studentska anketa

Polazne tacke 2019

U nastavku se nalaze preliminarni rezultati ankete: baza odgovora u eksel fajlu, upitnik u dve verzije koje su popunjavali anketari i šifrarnik koji sadrži šifre neophodne za razumevanje odgovora u bazi. Baza nije pročišćena od mogućih grešaka prilikom unosa pa se savetuje provera logičnosti podataka pre računanja krajnjih pokazatelja i statistika.

BITNO!!! preuzmite novu bazu i šifrarnik!

Nova baza

Novi sifrarnik

Upitnik-3

Rezultati prvog kolokvijuma

Kolokvijum je položen ukoliko ste ostvarili 11 ili više poena. Uvid u radove biće u sredu 10.4.2019. od 11.30 do 13.30 časova u kabinetu 710. Ukoliko imate neko pitanje molim vas pošaljite mejl na dokic@ekof.bg.ac.rs

Rezultati I kolokvijuma TMMP 2019

Obaveštenje o terminu prvog kolokvijuma

Prvi kolokvijum biće održan 3.4.2019. u 18.00 časova u A6. Kolokvijumska materija obuhvata prvih devet glava i 17. glavu

Uputstvo za elektronsko evidentiranje prisustva na nastavi

2018. godina

Obaveštenje

Ispit iz Trgovinskog marketinga i menadžmenta prodaje će se održati u ponedeljak 03.09.2018. u Sali 27 u 9,00 časova.

Rezultati drugog kolokvijuma

Uputstvo: Studenti koji su ostvarili 12 ili više poena su uspešno položili kolokvijum. Opciju pisanja pristupnog rada imaju studenti koji su učestvovali u anketiranju i koji su na oba kolokvijuma zbirno ostvarili 24 poena ili više. Uvid u radove biće održan u ponedeljak 21.5.2018. u kab. 710 u periodu od 14 do 16 časova. Ukoliko imate neka pitanja pišite na dokic@ekof.bg.ac.rs

TMMP – 2018 – drugi kolokvijum rezultati

Zadatak za izradu rada i uputstvo za izradu pristupnog rada

Zadatak-za-2018

Baza podataka i šifrarnik – istraživanje 2018

TMMP – 2018 – prvi kolokvijum rezultatiTMMP – 2018 – prvi kolokvijum rezultati

ANKETA 1- baza 2018

ANKETA – sifrarnik 2018

Promena termina nastave – prikupljanje anketa

Tokom ove sedmice, biće prema ranijem dogovoru pomeren termin predavanja umesto u sredu 11. aprila u 16,00 na termin petak, 13. april u 12,00-14,00 u A2. Studenti koji imaju obaveze na drugom predmetu u to vreme, mogu napraviti spisak i opravdati izostanak. Ankete će biti prikupljene samo na časovima u petak i predate odmah u obradu, tako da se od svih učesnika koji ne dolaze na časove, očekuje da pošalju preko nekog drugog svoje ankete.

Gostujuće predavanje i lansiranje studentskog projekta – anketa 2018

Drage koleginice i kolege, pozivamo vas da prisustvujete gostujućem predavanju Nataše Đurđević, Shopper Marketing, E-Commerce and Sparkling/Portfolio Commercial Director, Coca Cola Central Eastern Europe BU.

Predavanje na temu „Coca Cola kanali marketinga shopper focused business“ biće održano u ponedeljak, 02. aprila u Amfiteatru 2, sa početkom u 18 časova.

Bitno obaveštenje za sve koji u ovom semestru slušaju TMMP: Obavezno treba doći na gostujuće predavanje zato što će nakon predavanja biti podeljene ankete i date instrukcije za anketiranje.

Poster for online

 

Prvi kolokvijum

ISPRAVKA INFORMACIJE

Prvi kolokvijum iz predmeta: Trgovinski marketing i menadžment prodaje, održaće se u sredu, 11.04.2018. godine u 20,00 časova u A6. Želimo vam puno uspeha!

 

2017. godina

Prezentacije takmičarskih ekipa:

Trgovinska-marka Davidovic Milovancevic Braunovic

Cene -Vukasin-Krajinovic-Ljusic

Uredjenje prostora – Stojanovic-Milicevic

Takmičenje 2017. – Sreda, 14. juni 2017. godine, Profesorska sala u 16,00 časova

Finale ekipnog takmičenja se održava u formi javne prezentacije rezultata takmičarskih ekipa sa početkom u 16,00 u Profesorskoj sali. Žiri je sastavljen od predstavnika poznatih i uspešnih institucija i kompanija – Delhaize, Potrošački savetnik, GFK, Nelt, Frikom, Sport Vision.

Pozivamo sve da prisustvom daju kolegijalnu podršku takmičarima i svojim prisustvom uveličaju ovaj značajan događaj.

Prezentovani rezultati istraživanja i dodatna instrukcija za pisanje rada

Linkovi ispod ovog teksta vas vode na prezentacije održane na časovima gde smo se upoznali sa nekim osnovnim karakteristikama tržišta, zatim sa odnosom prema trgovinskim markama i sa odnosom prema cenama.

Imajte u vidu sledeće napomene:

  • Izloženi rezultati se odnose na stanovnike Beograda, uopšte, ali ne i na kupce vašeg preduzeća niti na kupce u konkurentskim prodavnicama. Vaš zadatak je upravo da analizirate poziciju jednog preduzeća i predložite, na osnovu rezultata, strategiju konkretnog preduzeća.
  • Očekuje se da vaš rad bude zasnovan na rezultatima anketiranja iz 2017. godine uz moguć osvrt na rezultate ostvarene u prethodnim godinama.
  • Ne očekuje se da vaš rad bude pretežno zasnovan na prepričavanju knjige i na vašem zdravorazumskom razmišljanju. I jedno i drugo je dobrodošlo, ali samo kao alat za razumevanje rezultata istraživanja.
  • Ne očekuje se kolektivni rad studenata – svaka uočena sličnost sa drugim radovima će trajno voditi ka diskvalifikaciji iz procesa polaganja po savremenom principu uz mogućnost polaganja po osnovu izvlačenja ceduljica sa pitanjima.

Strategija-cena-maloprodajnih-objekata-u-Beogradu-GRAF2-1

Trgovinska marka, Milovančević-Braunović- Davidović

Rok za predaju pristupnih radova za predrok se pomera na subotu, 27.5.2017. Radove pošaljite do subote u ponoć, 00.00h.

Obaveštenje

Zadatak za pristupni rad i sve potrebne podatke možete pronaći malo niže, na ovoj stranici (nakon što se upoznate sa informacijama o poslednjem gostovanju u školskoj godini).

Poslednje gostovanje za školsku 2016/2017

Iskoristite priliku da na poslednjem gostovanju u ovoj školskoj godini susretnete, čujete, pitate i predstavite se stručnjacima koji dolaze iz jedne od marketinški najkreativnijih industrija (smrznuti program).

Plakat Frikom

 

Pristupni rad 2017

Za potrebe izrade pristupnog rada 2017. godine na raspolaganju su sledeći podaci:

BAZA 2017 BEZ LICNIH PODATAKA

Sifrarnik2017 KONACANN

Spisak studenata sa pojedinačnim zadacima za izradu pristupnog rada se nalazi u sledećem eksel dokumentu.

Zadatak-2017tmmp13maj

Drugi kolokvijum

Kolokvijum iz predmeta Trgovinski marketing i menadžment prodaje održaće se u sredu 10.5.2017. u 18h. Za starije generacije, kolokvijum će biti održan u A1, dok će studenti tekuće generacije kolokvijum raditi u A6. Glave obuhvaćene kolokvijumom: 10,11,14,15,16 i 19.

 

strategija poster 03 IV fin copy[241]

Drugo gostovanje – Sportvision

sport vision

 

Kolokvijum iz predmeta trgovinski marketing i menadžment prodaje održaće se u sredu
5.4.2017. u 18h. Za starije generacije, kolokvijum će biti održan u A1, dok će studenti tekuće generacije kolokvijum raditi u A6. Materija obuhvaćena kolokvijumom: prvih devet glava, kao i glava 17.

EKOF VELIKO PREDAVANJE - A3+5mm bleed!

15 MODEL PROGRAMIRANJE ZALIHA POMOCU GMROI

Prvo gostovanje

Kao deo obaveznih nastavnih aktivnosti, prvo predavanje gostujućih predavača 22. marta 2017. godine će održati kolege – direktori iz Nelt grupe, Miloš Jelić i Robert Jenovai. Detalje gostovanja možete videti na plakatu.

NELT Ekonomski Fakultet POSTER (B2)

 

2016. godina

Ispitna pitanja TMMP

TAKMIČENJE

Rezultati takmičenja – Marketing beogradskih trgovaca prehrambenom robom:

1. Promocija

2. Profil potrošača

3. Ambijent prodavnica

Čestitamo pobednicima, drugoj i trećoj ekipi, kao i svim učesnicima takmičenja i tradicionalnog studentskog projetka „Istraživanje beogradske maloprodaje prehrambenom robom“. Vest i fotografije pogledajte na

https://www.ekof.bg.ac.rs/odrzano-takmicenje-studenata-cetvrte-godine-smera-trgovinski-menadzment-i-marketing/

 

Mesto: Sala 31, Vreme: 9,00

Na takmičenju učestvuju ekipe sa sledećim radovima:

Ambijent Dimović Kovačević Sužnjević

Asortiman-beogradskih-trgovaca-prehrambenom-robom

Cene beogradskih trgovaca prehrambenom robom

Profil potrosaca beogradskih trgovaca prehrambenom robom

Promocija Grković, Stojanović, Tomović

Trgovinska-marka-Vlahović-Stepanović-i-Aksentijević

 

STUDENTSKE PREZENTACIJE – U narednim prezentacijama se nalaze osnovni zaključci prezentovani i diskutovani na časovima. Ove prezentacije mogu poslužiti samo kao informacija i izvor ideja za individualne prezentacije svakog kandidata koji piše svoj pristupni rad.

Profil potrošača

Jovanović, Ivanović, Vlajnić – Asortiman

Unutrasnji ambijent Dimovic Kovacevic Suznjevic

Zadatak 2016. godina

Zadatak-2016tmmp10maj

Gostovanje

Tom Živanović, regionalni direktor trgovinskog preduzeća Feniks farma (veledrogerije i lanci apoteka) gostovaće na Ekonomskom fakultetu u Beogradu u sredu, 11. maja, 2016. godine.

Mesto: A4

Vreme: 19,00

tom modern pharmacy B2 green 29 IV fin

Prve prezentacije

U ponedeljak, 09. 05.2016. godine, biće razmatrane prezentacije na sledeće teme:

  1. Profil potrošača beogradskih trgovaca prehrambenom robom
  2. Asortiman beogradskih trgovaca prehrambenom robom
  3. Cene beogradskih trgovaca prehrambenom robom

Prezentacije vrše timovi koji su se za ove teme prijavili.

Anketa 2016

U naredna dva fajla se nalaze 1) baza podataka prikupljenih anketiranjem domaćinstava i 2) šifrarnik za tumačenje podataka unetih u bazu:

ispravljena baza 2016

Sifrarnik2016

Baza podataka je u eksel formatu i moguće je tako i obrađivati. Preporučuje se, ko to može, korišćenje i obrada baze u statističkom programu radi lakše obrade i detaljnijih dobijenih rezultata (SPSS, na primer).

Gostovanje

image001

Plakat B2 za ekonomski fakultet – APRIL 2016

Obaveštenje o gostovanju: u četvrtak, 28.04.2016. godine gostovaće potpredsednica za upravljanje kategorijama proizvoda u kompaniji Deleze, Srbija, Jelena Vlahović Knežević, nekada student smera trgovina na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Pogledajte (strpljivo, možda se malo duže učitava):

Delhaize – APRIL 2016

 

Polazne_tacke_za_anketiranje_2016 se nalaze na ovoj vezi. Anketiranje MOŽE DA POČNE i trajaće od 07. do 17. aprila. Predavanje anketa 18. aprila na časovima od 16,00-17,00.

Kolokvijum

Kolokvijum iz Trgovinskog marketinga i menadžmenta prodaje će se održati 11. aprila 2016. u 20h u A1.

Treće obaveštenje: u sredu 16.03.2016. godine, uvažena gošća Nataša Đurđević će održati predavanje u A1, 19.00 časova – pogledajte poster (strpljivo, možda se malo duže učitava):

CC poster predavanje

Drugo obaveštenje za 2016. godinu: dostupan je udžbenik „Trgovinski marketing i prodaja“, S. Lovreta, G.Petković, Z.Bogetić, D.Stojković, CID, Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu, 2016.

Prvo obaveštenje za 2016. godinu: u pripremi je novi udžbenik „Trgovinski marketing i prodaja“ koji će stići tokom početka semestra.

2015. godina

Takmičenje iz Trgovinskog marketinga i menadžmenta prodaje

Takmičenje će se održati 15. juna 2015. godine, u 13,00 časova u Sali 28.

Učešće u žiriju su potvrdili predstavnici kompanije Delhaize.

 

Poslednji ažurirani spisak za posetu kompaniji Delhaize PosetaDelhaize1205Spisak

Ispit 2015. godine

U narednim prezentacijama se nalaze osnovni zaključci prezentovani i diskutovani na časovima. Ove prezentacije mogu poslužiti samo kao informacija i izvor ideja za individualne prezentacije svakog kandidata koji piše svoj pristupni rad.

Trgovinska marka – Janjic Rankovic Antonic

Asortiman – Kukic Maric Stojanovic

Promocija – Adamovic Jovanovic Kokeza

Unutrasnji ambijent – Milic Rosic Paunovic

Personal – Lukic Armanda Lucic

Fajl koji sledi, zadatak 2015 – 1, sadrži dopunjeni spisak studenata sa dodeljenim kompanijama i temama za rad (opšta pitanja i specifična pitanja). Za sve nedoumice, obratite se na pego@eunet.rs

Zadatak-2015-4

U naredna dva fajla, Baza2015konacno, i Sirfarnik2015konacno, nalaze se baza podataka i šifrarnik za tumačenje pozicija u ovoj bazi, na osnovu anketiranja koje je sprovedeno u domaćintvima. Eksel fajl sadrži i kvalitativne podatke koji se mogu koristiti za interpretaciju rezultata.

BAZA2015 konacno

Sifrarnik2015 konacno

 

Polazne_tačke_za_anketiranje_2015

U Excel tabeli koju dobijate klikom na gornji naslov, nalaze se polazne tačke za anketiranje pored svakog imena. Budući da su mnoge polazne tačke prvi put unete u tabelu za anketiranje, moguće su greške koje uzrokuje neažurnost postojećih baza podataka (mapa grada, ulica i brojeva). Ukoliko dodje do problema obratite se na email nbumbic@gmail.com ili vašem administratoru iz grupe.

Prvi kolokvijum iz predmeta Trgovinski marketing i menadžment prodaje

01.04.2015. godine, sreda, 18,00 časova, A6 (A4 i S22). Okupljanje studenata u A6. Potreban broj poena za pozitvnu ocenu na kolokvijumu je 10. Potreban broj poena za učešće na studentskom projektu na predmetu je 12 poena.

Delhaize Group – Jelena Knežević-Vlahović, vice president for CM, Sanja Jevdjenijević Director HR

01.04.2015. godine, u 19.30 časova, sreda, A4. Predavanje i razgovor sa studentima na temu maloprodaje prehrambenom robom u Srbiji, novim konceptima trgovinskog marketinga i menadžmenta i gradjenju poslovne karijere u maloprodajnoj delatnosti.

Phoenix Pharma – Tom Živanović, regionalni direktor

25.03.2015. godine, sreda, 19,30 časova, A4. Predavanje i razgovor sa studentima na temu vodeće maloprodajne strategije u farmaceutskom sektoru uSrbiji, o savremenim konceptima distribucije i maloprodaje farmaceutskih proizvoda i gradjenju poslovne karijere u trgovini farmaceutskim proizvodima.

 

2014. godina

Drugi termin u novembarsko-decembarskom roku će se održati u utorak 9.12. u 12h u S12.

Zbog vanredne situacije u celoj zemlji i odluke rektorata Univeziteta pomera se alternativni termin za kolokvijum koji je trebalo da se održi u četvrtak 22.05.2014. Novi termin za kolokvijum je ponedeljak 26.05.2014. u s21 u 10 č. Popravni kolokvijum će se održati u sredu 28.05.2014. u 10 sati u s15. Za one koji budu polagali kolokvijum 26.05.2014. biće određen još jedan termin za popravni kolokvijum ukoliko bude potrebe za tim.

Prezentacija završnih radova će se održati 26.05. u 10 sati u s25. Studenti koji žele tada da prezentuju radove treba da ih posalju na e-mail profesora zaključno sa petkom 23.05.2014. Alternativni termin za prezentaciju radova je 02.06.2014. u 10 sati u s27. Studenti koji žele tada da prezentuju treba radove da pošalju zaključno sa petkom 30.05.2014. Svi ostali studenti radove moraju da dostave do petka 6. juna 2014. 24:00.

Delhaize Serbia – praksa za studente Ekonomoskog fakulteta
Kupac i tgrovac – BIC praksa

Prezentacije 2014

Lokacija2014
Personal u maloprodajnim objektima
polazne_tacke_za_anketiranje_2014
Profil kupaca
Trgovinska marka – Beogradsko tržište prehrambene robe

Prezentacije 2013

Teme za ispit 2013
Cene
Uredjenost maloprodajnih objekata
Demografsko ekonomski profil kupaca razliitih trgovaca
Prodaja i uloga prodavaca
Promocija i konkurencija
unutrasnje uredjenje
Unapredjenja prodaje kao poseban oblik promocije
Trgovinska marka 03-2
Brend trgovine – imidz preduzeca
Strategija cena-korigovano
ASORTIMAN BEOGRADSKIH TRGOVACA PREHRAMBENOM ROBOM -OPSTE
MENADZMENT KATEGORIJE PROIZVODA

spisak 2012 teme novi
spisak studenata i tema
Raspored studenata po opstinama
Tabele 2002-2009 za pristupni
Pristupni radovi TM RASPORED STUDENATA

Download 2014

Lokacija2014 (1)
teme za pristupni rad 2014
Prepravljene Ankete TMMP 2014
Sifrarnik 2014

Download 2013

Teme za ispit 2013 (1)
Baza podataka – Istrazivanje maloprodaje 2013
Sifrarnik 2013

Rezultati

ISPITI

Oktobar II

Upis ocena biće obavljen u petak u 18h u kabinetu 622.

Broj indeksa Ocena
98/931 6
12/562 5
17/1215 8
20/5029 5

Oktobarski rok (pogledati informacije o upisu ocena)

Broj indeksa Ocena
10/1137 9
13/204 8
14/664 7
16/223 7
16/579 6
17/32 6
17/629 8
17/1507 8
18/484 8
18/1481 6
20/5029 5
21/4089 5

Septembarski rok

indeks Ocena
101137 5
130204 5
141026 6
160579 5
170032 5
170629 5
185517 5
205024 7

Julski rok 2022

Uvid u radove, kao i upis ocena iz julskog roka (i ostalih rokova koji se upisuju kod prof. Petkovića) biće organizovan u utorak 12.7.2022. u A3 u 17h.

Br. Indeksa Ocene
150141 5
150619 10
160065 7
161133 10
170189 6
170629 5
171274 7
180794 8
180855 5
181165 8
205024 5
215514 5
26223 5
884727 6
98931 5

 

Junski rok 2022.

Broj indeksa Ocena
10/1137 5
13/0785 9
13/1130 9
15/1386 6
16/0003 9
16/0314 8
16/0621 9
16/1181 8
16/1256 9
16/1363 8
17/0042 7
17/0247 8
17/0546 9
17/0546 9
17/0654 6
17/1169 6
17/1401 8
17/1412 9
17/1418 9
18/0056 8
18/0146 8
18/0278 7
18/0314 9
18/0388 8
18/0445 10
18/0638 7
18/0656 8
18/0661 8
18/0662 10
18/0823 9
18/0845 9
18/0889 6
18/0917 9
18/1014 9
18/1039 8
18/1125 6
18/1141 10
18/1143 8
18/1158 10
18/1169 10
18/1254 8
18/1273 6
18/1309 8
18/1347 8
18/1376 9
18/1382 10
18/1398 7
18/1461 6
18/5048 9
19/5019 10
19/5023 9
19/5056 8
20/5005 8
20/5011 10
20/5034 10

Martovski rok 2022.

Broj indeksa Ocena
10/1137 5
17/566 6
17/1254 6
15/195 6
18/5071 7
16/740 6
14/783 7
15/141 5

Upis ocena

Upis ocena iz januarskog roka biće održan u utorak 22.2.2022. u 19.00 časova u kabinetu 435.

Februarski rok 2022.

Uvid u radove i upis ocena biće organizovan u sredu 8.2.2022. u 18.30 i kabinetu 624.

Broj indeksa Ocena
10/1137 5 (pet)
18/520 7 (sedam)
18/763 8 (osam)

Januarski rok 2022.

170832 8  osam
170825 7 sedam
161036 9 devet
195017 9 devet
160569 7 sedam

Rezultati novembarsko-decembarskog roka

5031/20  7 sedam
5545/19  7 sedam

Rezultati oktobarskog II ispitnog roka 2021.

Broj Indeksa Ocena
161137 5
161398 6
185061 7
205031 5

Rezultati oktobarskog ispitnog roka 2021.

Broj indeksa Ocena
101137 5
195017 5
171232 9
205020 6
161398 5
160174 6
161255 7
185061 5
170832 5

Rezultati septembarskog ispitnog roka 2021.

Broj indeksa Ocena
160883 10
171357 8
101137 5
161255 5
161181 5
195545 5
171232 5
170832 5
160174 5
185061 5
160735 9
195017 5

Rezultati julskog ispitnog roka 2021.

12 392 8
13 619 7
13 246 8
13 94 7
16 605 9
16 1398 5
16 1274 10
16 1255 5
16 1225 8
16 1084 8
16 110 9
16 883 5
16 735 5
17 616 9
17 777 8
17 332 7
17 963 10
17 1217 9
17 1339 8
17 1406 8
17 1388 6
17 796 8
19 5048 10
19 5016 6

Rezultati junskog ispitnog roka 2021.

BROJ INDEKSA Ocena
91502 6
101137 5
120838 8
121210 8
130246 5
130330 8
130528 7
130619 5
130911 8
131064 6
140257 10
140278 8
140552 10
140656 8
140831 10
150018 8
150098 10
150273 7
150365 8
150811 9
150902 7
151120 9
151142 7
151180 7
160113 10
160253 10
160343 9
160364 9
160402 7
160542 10
160603 8
160605 5
160616 8
160625 7
160664 6
160675 8
160723 9
160735 5
160848 9
160951 8
161074 8
161255 5
161398 5
161504 8
161508 7
170100 9
170110 10
170159 9
170267 9
170290 10
170338 10
170375 7
170412 9
151002 9
170437 6
170446 9
170508 9
170628 6
170631 9
170705 8
170761 8
170796 5
170890 9
170931 9
171086 9
171192 7
171193 7
171301 8
171477 10
175008 10
185033 7
185053 9
185079 8
195012 9
195016 5
195053 9
201530 7
205002 10
205006 9
205538 7

Pezultati polaganja ispita u aprilu2021.

091502 sedam 7

101137 pet 5

120392 pet 5

120872 sedam 7

130246 pet 5

130948 sedam 7

150065 osam 8

Pezultati polaganja ispita u februaru 2021.

140556       5

Rezultati decembarskog roka

Studenti koji su položili ispit:

155031   9

Rezultati oktobra II

Copy of TMMP oktobar2 2020

Rezultati oktobarskog roka

U prilogu se nalaze rezultati oktobarskog ispitnog roka. Upis ocena biće organizovan 21.9.2020. u A1 u 19.00. Ukoliko imate pitanja u vezi ispita, molimo vas da ostanete nakon upisa, kako biste mogli da pogledate vaš rad.

Oktobar 2020 TMMP

Rezultati septembarskog roka

Copy of septembar 2020 TMMP

Rezultati julskog roka

OBJAVATMMP jul 2020

Rezultati ispita – junski rok

U sledećem fajlu su ocene sa ispta u junskom ispitnom roku. Upis ocena se obavlja u septembru, shodno odluci Ekonomskog fakulteta o ponašanju tokom pandemije.

05 07 TMMP

Rezultati aprilsko-majskog ispitnog roka školske 2019/20

Broj indeksa / ocena

185504         5

090633        5

120392         5

Upis ocena biće organizovan u septembru.

 

KOLOKVIJUMI

Finalni poeni sa kolokvijuma 

Boldovani studenti nemaju položena oba kolokvijuma

indeks I Kolokvijum II kolokvijum
120459 15
130490 15 20
130567
150596 11 12
151405 16 18
161166 16 20
161400 10 3
170315 17
171025
171456 18 13
180027 12 12
180389 11 16
180459
180499 6 11
180930
181028
181034 13 17
181097 13 20
181264 13 19
190117 11 3
190199
190220 11 11
190254 14 15
190256 13 15
190441
190633 15 16
190663 15 18
190723 14 16
190997 16 14.5
191028 18 18
191030 15 11
191045 13 16
191118 11 16
191122 13 14
191167 20
200109 13 17
200161 10 15
200197
200219 14 15.5
200266 10 19
200292 15 17
200337 17 20
200344 16 16
200397 19
200410 15 13.5
200460 11 13
200505 14 15
200654 12 11
200713
200728 19 15
200776 16 15.5
200855 16 16
200902 15 15
200941 16 15
200943 11 16
200969 14 17
201093 16 20
201146 12
201159 19 18
201166 20
201194 16 13.5
201226 14
201277 17 19
201297 18 20
201322 14 11.5
201360 18 15
201364 15 17
201460 17 16.5
201526 13 16
215041 14 14.5
215046 13 20
215514 15 16
215521 13 12
225003 9  
225005 15 14.5
225022 15 16
225023 19 19
225060 16 20

II kolokvijum

Uvid u radove biće organizovan u sredu 15.5.2024. odmah nakon gostujuceg predavanja, u kabinetu 710. Kolokvijum je položen sa 11 ili više poena.

indeks II kolokvijum
120459
130490
130567
150596 12
151405 18
161166 20
161400 3
170315
171025
171456 13
180027
180389 16
180459
180499 11
180930
181028
181034 17
181097
181264 17
190117 3
190199
190220 9
190254 15
190256 15
190441
190633 16
190663 3
190723 4
190997 14.5
191028 18
191030 11
191045 16
191118 16
191122 12
191167
200109 17
200161 8
200197
200219 15.5
200266
200292 17
200337 20
200344 14
200397
200410 13.5
200460 13
200505 15
200654 7.5
200713
200728 15
200776 15.5
200855 16
200902 15
200941 15
200943 16
200969 17
201093
201146
201159 5
201166
201194 13.5
201226
201277 17
201297
201322 11.5
201360 15
201364 15
201460 16.5
201526 16
215041 14.5
215046 20
215514 16
215521 12
225003
225005 14.5
225022 16
225023 19
225060

I Kolokvijum 29.3.2024.

Uvid u radove biće organizovan u ponedeljak 8.4.2024. odmah nakon časova vežbi. Kolokvijum je položen sa 11 ili više poena

indeks I Kolokvijum
120459 15
130490 15
130567 ND
150596 11
151405 16
161166 16
161400 10
170315 17
171025 ND
171456 18
180027 12
180389 11
180459 ND
180499 6
180930 ND
181028 ND
181034 13
181097 13
181264 13
190117 11
190199 ND
190220 11
190254 14
190256 13
190441 ND
190633 15
190663 9
190723 14
190997 10
191028 10
191030 15
191045 13
191118 11
191122 13
191167 20
200109 13
200161 10
200197 ND
200219 ND
200266 10
200292 10
200337 17
200344 ND
200397 9
200410 15
200460 11
200505 14
200654 12
200713 ND
200728 8
200776 16
200855 3
200902 15
200941 16
200943 11
200969 14
201093 16
201146 12
201159 6
201166 ND
201194 16
201226 14
201277 17
201297 18
201322 14
201360 18
201364 13
201460 4
201526 13
215041 14
215046 13
215514 15
215521 10
225003 9
225005 15
225022 15
225023 9
225060 16

Kolokvijum će biti održan 29.3.2024. u 20.00 časova u A6

Maj 2023. II kolokvijum

Uvid u radove bice odrzan 23.5.2023. u 19h u kabinetu 710.

indeks Prvi Drugi
170925 16 20
190433 14 20
180421 17 20
190099 15 20
190258 16 20
191519 15 20
180691 16.5 20
140388 15 20
180243 14 20
190073 11.67 20
190796 6 20
180800 15 20
191216 16 20
180825 10.67 20
191443 12 19
190029 10.67 19
190709 17 19
191280 12.67 18
181037 13 18
190447 6.67 18
191393 14 18
161420 15 18
180726 5.67 18
181177 15 18
180986 6.67 17
181132 11.33 17
190411 20 17
190459 8 17
180806 8 16
180207 0 16
170521 13.5 16
190881 9 16
215029 19 16
191001 15 15
181459 5.67 15
180039 10 15
190736 18 15
180291 12.67 15
191208 6 15
180086 9.33 15
170680 8 15
181275 14 15
180322 14 14
171360 18 14
160772 12 14
190877 11.67 14
190774 17.5 13
151300 12.5 13
170210 9.67 13
160414 15.83 13
181431 11.67 13
181040 9 12
181327 16 11
191011 11.67 10
190751 15 10
160585 13 10
191071 7 10
190219 3 9
180608 8.67 8
180882 9.67 8
191323 6.67 7
190978 14.67 7
170714 12 6
190341 12 5
180286 12 5
190278 6 4
215021 9 2
225037 11 2
171133 6
171297 9
171190 10
191131 12.67
180813 7
190633 8
181072 16
190175 8.67
181357 4
180389 4
191239 4

April 2023. I kolokvijum

Uvid u radove biće održan u sredu 19.4.2023. u 15.30 u kabinetu 710

indeks Kolokvijum
190411 20
215029 19
171360 18
190774 17.5
180421 17
190709 17
190736 17
180691 16.5
170925 16
181072 16
181327 16
160414 15.83
191216 15.5
140388 15
161420 15
180800 15
181177 15
190099 15
190258 15
190751 15
191001 15
191519 15
190978 14.67
180243 14
180322 14
181275 14
190433 14
191393 14
170521 13.5
160585 13
181037 13
180291 12.67
191131 12.67
191280 12.67
151300 12.5
160772 12
170714 12
190341 12
191443 12
181431 11.67
190073 11.67
190877 11.67
191011 11.67
181132 11.33
225037 11
180825 10.67
190029 10.67
170210 9.67
180039 9.67
180882 9.67
171190 9.5
180086 9.33
171297 9
180286 9
181040 9
190881 9
215021 9
180608 8.67
190175 8.67
170680 8
180806 8
190459 8
190633 8
180813 7
191071 7
180986 6.67
190447 6.67
191323 6.67
171133 6
190278 6
190796 6
191208 6
180726 5.67
181459 5.67
180389 4
181357 4
191239 4
190219 3
180207 0

 

April 2022

TMMP II kolokvijum

indeks II kolokvijum
180917 20
161256 20
180445 20
195023 19
161133 19
181347 18
150619 17
205011 17
180661 17
181376 17
131130 17
170546 17
170247 17
180845 16
180278 16
181169 16
180056 15
181014 15
180889 15
180662 15
195019 14
171507 14
160003 14
180823 13.5
160314 13
160621 13
151386 13
205005 13
181382 12
180656 12
180146 11
181273 11
130785 10
170042 10
181254 10
195056 10
180794 9
181158 8
181143 7
171412 7
205034 7
161363 2

 

TMMP I kolokvijum

April 2021

TMMP kolokvijum rez 2021

2018

TMMP – 2018 – prvi kolokvijum rezultati

Maj 2017

Konačni rezultati kolokvijuma TMMP

TMMP-II-kolokvijum-rezultati

April 2017

TMMP I kolokvijum rezultati

Maj 2016

Rezultati drugog kolokvijumaTMMP

April 2016

Kolokvijum TMMP 2016

Maj 2015

Popravni kolokvijum

RezultatiIkolokvijumaTMMP

April 2015

RezultatiIkolokvijumaTMMP

Jun 2014

rezultati popravni kolokvijum tmmp

Maj 2014

TMMPAlternativnitermindrugikol
TMMPrezultati drugogkolokvijuma

April 2014

TMMPrezultati prvog kolokvijuma