DSC03466

Трендови промена у трговини и другим каналима маркетинга

Округли сто на тему „Трендови промена у трговини и другим каналима маркетинга – Агенда 2030“ био је прилика да се упознају и размене искуства професори из области трговине из региона, али и да се чује каква је тренутна ситуација и која је перспектива, истражујући како ће вештачка интелигенција, одрживост, дигитална трансформација и иновације обликовати пословно окружење у периоду пред нама.

Деканица Жаклина Стојановић поздравила је учеснике, наглашавајући важност ове теме за све институције. Расправљало се о променама у трговини и о другим каналима маркетинга, као и о електронској трговини, управљању квалитетом услуга, финансијској писмености и понашању купаца.

Округли сто отворио је проф. др Горан Петковић, а након његовог обраћања присутнима су добродошлицу пожелели проф. др Стипе Ловрета, редовни професор у пензији и проф. др Блаженка Кнежевић са Економског факултета Свеучилишта у Загребу.

Након тога су се на сесији појединачно обратили сви присутни професори из Београда, Загреба, Осијека, Ниша, Суботице и Брчког, како би поделили своја искуства и тренутна научно-истраживачка усмерења. Сагласни су да је потребна регионална сарадња на пројектима, али и сарадња са привредом у региону.

Циљ овог скупа је био да се сагледају будући изазови и прилике и да се заједнички пронађе најбоља стратегија за сарадњу и развој, као и да се припреми регионална публикација, односно у будућности и заједнички уџбеник.
Овај округли сто је наставак заједничког рада натавника у области трговине, као и најава нове сарадње у области размене наставника, издавачке делатности и сарадње у научно-страживачким пројектима.