Trgovinski menadžment i marketing

CILJEVI MODULA

Modul ima za cilj da:

  • razvije kompetencije kod studenata iz oblasti prometa, nabavke i prodaje, planiranja tržišnog nastupa, razvoja odnosa sa partnerima u kanalima marketinga i stvaranja vrednosti za kupce;
  • pripremi diplomce za brzo uključivanje u trgovinsku (posredničku) profesiju kroz usvajanje prihvaćenih koncepata i alata koje koriste profesionalci iz ove struke i kroz razumevanje faktora uspeha primene tih koncepata i alata u realnim i elektronskim kanalima marketinga;
  • obrazuje studente u duhu posvećenosti standardima trgovinske i šire profesionalne etike.

ISHODI UČENJA

Po završetku modula student će biti u mogućnosti da:

  • primeni napredna akademska i stručna znanja potrebna za razumevanje funkcionisanja trgovine i drugih kanala marketinga kako u realnoj tako i u elektronskoj (digitalnoj) sferi;
  • planira, organizuje i kontroliše tok robe i usluga kroz trgovinu i druge tradicionalne i elektronske kanale marketinga;
  • koristi napredna akademska znanja u oblasti nabavke, prodaje, elektronske i višekanalne trgovine, analize tržišta, upravljanja odnosima sa kupcima, upravljanja poslovnim procesima u svim vrstama privrednih subjekata i organizacija;
  • koristi savremene menadžerske i softverske alate u nabavno-prodajnom poslovanju kako u klasičnim tako i u elektronskim kanalima marketinga;
  • obavlja stručne poslove i pregovara sa kupcima i dobavljačima;
  • poštuje trgovinsku i širu poslovnu etiku, profesionalne vrednosti i adekvatno se ponaša u radnom okruženju.

KURIKULUM

MOGUĆNOST ZAPOSLENJA

  • menadžer maloprodajnog objekta
  • menadžer prodaje
  • stručnjak za nabavku
  • stručnjak za upravljanje odnosima sa kupcima (CRM)
  • stručnjak za menadžment kategorije
  • stručnjak elektronsku trgovinu
  • stručnjak višekananalnu prodaju
  • stručnjak za spoljnotrgovinsko poslovanje
  • stručnjak za poslove unutrašnje trgovine

KONKURS I UPIS

Konkurs za upis raspisuje Univerzitet u Beogradu. Infomacije se objavljuju na stranici Fakulteta. Infomracije o Konkursu dostupne su na adresi http://www.ekof.bg.ac.rs/upis/konkurs-2020/

Informacije o Prijemnom ispitu i upisu dostupne su na adresi http://www.ekof.bg.ac.rs/upis/prijemni-ispit/

Ostvaruje se jedinstveni upis studenata na prvu godinu studija koja je zajednička, a za modul studenti se odlučuju u toku druge godine studija.

STATUS I ŠKOLARINA

Na Program Ekonomija, poslovno upravljanje i statistika Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu upisuje 900 studenata, od čega 610 na teret budžeta. Rangiranje za upis u prvu godinu studija se vrši prema ostvarenom uspehu iz srednje škole i ostvarenog rezultata na prijemnom ispitu (odnos 40:60).

Visina školarine za državljane Republike Srbije iznosi od 92.022 RSD do 121.082 RSD, zavisno od uspešnosti studiranja, odnosno broja ostvarenih bodova na prijemnom ispitu. Visina školarine za strane državljane: 1.500 evra u dinarskoj protivvrednosti srednjeg kursa NBS na dan uplate.

KONTAKT

Univerzitet u Beogradu –Ekonomski fakultet
Kamenička 6, 11000 Beograd, Srbija
Email: sic@ekof.bg.ac.rs
Tel: +381 11 2633 146