Трговински маркетинг и менаџмент

ЦИЉЕВИ МОДУЛА

Модул има за циљ да:

  • развије компетенције код студената из области промета, набавке и продаје, планирања тржишног наступа, развоја односа са партнерима у каналима маркетинга и стварања вредности за купце;
  • припреми дипломце за брзо укључивање у трговинску (посредничку) професију кроз усвајање прихваћених концепата и алата које користе професионалци из ове струке и кроз разумевање фактора успеха примене тих концепата и алата у реалним и електронским каналима маркетинга;
  • образује студенте у духу посвећености стандардима трговинске и шире професионалне етике.

ИСХОДИ УЧЕЊА

По завршетку модула студент ће бити у могућности да:

  • примени напредна академска и стручна знања потребна за разумевање функционисања трговине и других канала маркетинга како у реалној тако и у електронској (дигиталној) сфери;
  • планира, организује и контролише ток робе и услуга кроз трговину и друге традиционалне и електронске канале маркетинга;
  • користи напредна академска знања у области набавке, продаје, електронске и вишеканалне трговине, анализе тржишта, управљања односима са купцима, управљања пословним процесима у свим врстама привредних субјеката и организација;
  • користи савремене менаџерске и софтверске алате у набавно-продајном пословању како у класичним тако и у електронским каналима маркетинга;
  • обавља стручне послове и преговара са купцима и добављачима;
  • поштује трговинску и ширу пословну етику, професионалне вредности и адекватно се понаша у радном окружењу.

КУРИКУЛУМ

МОГУЋНОСТ ЗАПОСЛЕЊА

  • менаџер малопродајног објекта
  • менаџер продаје
  • стручњак за набавку
  • стручњак за управљање односима са купцима (ЦРМ)
  • стручњак за менаџмент категорије
  • стручњак електронску трговину
  • стручњак вишекананалну продају
  • стручњак за спољнотрговинско пословање
  • стручњак за послове унутрашње трговине

КОНКУРС И УПИС

Конкурс за упис расписује Универзитет у Београду. Инфомације се објављују на страници Факултета. Инфомрације о Конкурсу доступне су на адреси http://www.ekof.bg.ac.rs/upis/konkurs-2020/

Информације о Пријемном испиту и упису доступне су на адреси http://www.ekof.bg.ac.rs/upis/prijemni-ispit/

Остварује се јединствени упис студената на прву годину студија која је заједничка, а за модул студенти се одлучују у току друге године студија.

СТАТУС И ШКОЛАРИНА

На Програм Економија, пословно управљање и статистика Економски факултет Универзитета у Београду уписује 900 студената, од чега 610 на терет буџета. Рангирање за упис у прву годину студија се врши према оствареном успеху из средње школе и оствареног резултата на пријемном испиту (однос 40:60).

Висина школарине за држављане Републике Србије износи од 92.022 РСД до 121.082 РСД, зависно од успешности студирања, односно броја остварених бодова на пријемном испиту. Висина школарине за стране држављане: 1.500 евра у динарској противвредности средњег курса НБС на дан уплате.

КОНТАКТ

Универзитет у Београду –Економски факултет
Каменичка 6, 11000 Београд, Србија
Email: sic@ekof.bg.ac.rs
Tel: +381 11 2633 146