ЦИЉЕВИ МОДУЛА
Модул има за циљ да:
- развије компетенције код студената из области промета, набавке и продаје, планирања тржишног наступа, развоја односа са партнерима у каналима маркетинга и стварања вредности за купце;
- припреми дипломце за брзо укључивање у трговинску (посредничку) професију кроз усвајање прихваћених концепата и алата које користе професионалци из ове струке и кроз разумевање фактора успеха примене тих концепата и алата у реалним и електронским каналима маркетинга;
- образује студенте у духу посвећености стандардима трговинске и шире професионалне етике.
ИСХОДИ УЧЕЊА
По завршетку модула студент ће бити у могућности да:
- примени напредна академска и стручна знања потребна за разумевање функционисања трговине и других канала маркетинга како у реалној тако и у електронској (дигиталној) сфери;
- планира, организује и контролише ток робе и услуга кроз трговину и друге традиционалне и електронске канале маркетинга;
- користи напредна академска знања у области набавке, продаје, електронске и вишеканалне трговине, анализе тржишта, управљања односима са купцима, управљања пословним процесима у свим врстама привредних субјеката и организација;
- користи савремене менаџерске и софтверске алате у набавно-продајном пословању како у класичним тако и у електронским каналима маркетинга;
- обавља стручне послове и преговара са купцима и добављачима;
- поштује трговинску и ширу пословну етику, професионалне вредности и адекватно се понаша у радном окружењу.
КУРИКУЛУМ
МОГУЋНОСТ ЗАПОСЛЕЊА
- менаџер малопродајног објекта
- менаџер продаје
- стручњак за набавку
- стручњак за управљање односима са купцима (ЦРМ)
- стручњак за менаџмент категорије
- стручњак електронску трговину
- стручњак вишекананалну продају
- стручњак за спољнотрговинско пословање
- стручњак за послове унутрашње трговине
КОНКУРС И УПИС
Конкурс за упис расписује Универзитет у Београду. Инфомације се објављују на страници Факултета. Инфомрације о Конкурсу доступне су на адреси http://www.ekof.bg.ac.rs/upis/konkurs-2020/
Информације о Пријемном испиту и упису доступне су на адреси http://www.ekof.bg.ac.rs/upis/prijemni-ispit/
Остварује се јединствени упис студената на прву годину студија која је заједничка, а за модул студенти се одлучују у току друге године студија.
СТАТУС И ШКОЛАРИНА
На Програм Економија, пословно управљање и статистика Економски факултет Универзитета у Београду уписује 900 студената, од чега 610 на терет буџета. Рангирање за упис у прву годину студија се врши према оствареном успеху из средње школе и оствареног резултата на пријемном испиту (однос 40:60).
Висина школарине за држављане Републике Србије износи од 92.022 РСД до 121.082 РСД, зависно од успешности студирања, односно броја остварених бодова на пријемном испиту. Висина школарине за стране држављане: 1.500 евра у динарској противвредности средњег курса НБС на дан уплате.
КОНТАКТ
Универзитет у Београду –Економски факултет
Каменичка 6, 11000 Београд, Србија
Email: sic@ekof.bg.ac.rs
Tel: +381 11 2633 146