CILJEVI MODULA
Modul ima za cilj da:
- razvije kompetencije neophodne za upravljanje i organizaciju poslovanja u hotelskim i drugim ugostiteljskim (turistička naselja, kampovi i sl.) i turističkim preduzećima (kongresni centri, putničke agencije, turoperatori, skijališta, i sl.), kao i u javnim službama iz oblasti turizma (nacionalna, regionalna i lokalne turističke organizacije)
- osposobi studente za uspešno formulisanje i organizaciju realizacije operativnih i taktičkih marketing planova turističkih i ugostiteljskih preduzeća i turističkih destinacija
- razvije kompetencije za planiranje i upravljanje razvojem turističkih destinacija i osposobi studente za upravljanje prodajnim aktivnostima turističkih i ugostiteljskih preduzeća
- razvije istraživačko-analitičke sposobnosti važne za praćenje trendova u turizmu i ugostiteljstvu, kao i performansi privrede i njihovo integrisanje u poslovno upravljanje turističkim preduzećima i destinacijama.
ISHODI UČENJA
Po završetku modula student će biti u mogućnosti da:
- upozna karakteristike turističke delatnosti i specifičnosti turističke tražnje i turističke ponude koje su važne za upravljanje turističkim preduzećima
- razume način poslovanja hotela, turističkih agencija, turoperatora, konferencijskih centara
- upravlja hotelima različite organizacione forme i poslovnim aktivnostima i operacijama u različitim organizacionim delovima poslovnog sistema turističkog preduzeća
- nauči o karakteristikama turističke tražnje za različitim proizvodima, preferencijama različitih segmenata turista i osnovnim elementima različitih turističkih proizvoda (odmori, individualna putovanja, poslovna putovanja, kružne ture, nautika, događaji itd.)
- upozna sa perspektivama razvoja turizma u svetu i Srbiji, kvantitativnim promenama turističke tražnje, kvalitativnim karakteristikama turističke tražnje i aktuelnim trendovima u upravljanju različitim turističkim preduzećima i destinacijama
- organizuje promocione aktivnosti u različitim kanalima privlačenja turista u turističkim preduzećima, kao i da koristi različite alate važne za promociju i pozicioniranje turističkih preduzeća i destinacija
- učestvuje u upravljanju održivim razvojem turističke destinacije, različitih turističkih proizvoda, razvojem atrakcija na način da doprinesu razvoju turizma, različitim događajima u destinacijama
- primeni stručne principe bazirane na znanju i etičkim vrednostima u poslovnom upravljanju.
MOGUĆNOST ZAPOSLENJA
U okviru ovog modula studenti se školuju za obavljanje velikog broja poslova, uključujući i sledeće:
- menadžer hotela
- menadžer motela
- menadžer restorana
- menadžer konferencijskog centra
- menadžer turističke agencije
- menadžer u drugim ugostiteljskim i turističkim preduzećima
KURIKULUM
KONKURS I UPIS
Konkurs za upis raspisuje Univerzitet u Beogradu. Infomacije se objavljuju na stranici Fakulteta. Infomracije o Konkursu dostupne su na adresi http://www.ekof.bg.ac.rs/upis/konkurs-2020/
Informacije o Prijemnom ispitu i upisu dostupne su na adresi http://www.ekof.bg.ac.rs/upis/prijemni-ispit/
Ostvaruje se jedinstveni upis studenata na prvu godinu studija koja je zajednička, a za modul studenti se odlučuju u toku druge godine studija.
STATUS I ŠKOLARINA
Na Program Ekonomija, poslovno upravljanje i statistika Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu upisuje 900 studenata, od čega 610 na teret budžeta. Rangiranje za upis u prvu godinu studija se vrši prema ostvarenom uspehu iz srednje škole i ostvarenog rezultata na prijemnom ispitu (odnos 40:60).
Visina školarine za državljane Republike Srbije iznosi od 92.022 RSD do 121.082 RSD, zavisno od uspešnosti studiranja, odnosno broja ostvarenih bodova na prijemnom ispitu. Visina školarine za strane državljane: 1.500 evra u dinarskoj protivvrednosti srednjeg kursa NBS na dan uplate.
KONTAKT
Univerzitet u Beogradu –Ekonomski fakultet
Kamenička 6, 11000 Beograd, Srbija
Email: sic@ekof.bg.ac.rs
Tel: +381 11 2633 146