DSC_0067

ОГЊАНОВ ДР ГАЉИНА

Kabinet:413

Telefon:3021073

Vreme prijema:уторак 12-14

Email:galjina.ognjanov@ekof.bg.ac.rs

Гаљина Огњанов је рођена у Београду, 18. октобра 1974. године. Завршила је Трећу београдску гимназију. Дипломирала је септембра 1997, магистрирала јула 2001. године, а докторску дисертацију под називом Карактеристике система маркетинг комуницирања у земљама Југоисточне Европе одбранила је јуна 2004. године на Економском факултету у Београду.

Ради на Економском факултету у Београду од јануара 1999. године, као асистент на предметима Маркетинг, Тржишно комуницирање и Односи с јавношћу. Године 2004. изабрана је за доцента,  2009. за ванредног професора, а новембра 2014. за редовног професора за ужу научну област Пословна економија и менаџмент – Тржишно комуницирање и Односи с јавношћу. Бави се маркетиншким комуницирањем, личном продајом, преговарањем и односима с јавношћу.

Учествовала је на више националних и међународних научних пројеката. Објавила је бројне научне радове – чланке и приказе у научним часописима, зборницима радова и другим публикацијама, три монографије и два уџбеника. Излагала је своје радове међународним и националним конференцијама.  Радила је као консултант на пројектима међународних организација  (на пример: UNDP, ILO, USAID, OECD i dr). Предавала је на семинарима намењим едукацији запослених у компанијама и невладиним организацијама.

Као стипендиста Токио фондације при Универзитету у Београду (Сасакава стипендија) била је на шестомесечном студијском боравку на Универзитету у Питсбургу (Center for Russian and East European Studies i  Katz Business School). Као стипендиста француске Фондације за унапређење знања у области менаџмента (FNEGE), била је на једномесечном студијском боравку на Европској школи за менаџмент у Паризу (ESCP-EAP).

Као гостујући професор предаје на мастер курсу у области Маркетиншке дијагонистике и животног циклуса производа на Универзитету у Нансију (Пословна школа у Мецу), Француска.

Члан је Европске академије за маркетинг (ЕМАК) и Научног друштва економиста Србије. Један је од оснивача Друштва Србије за односе с јавношћу, основаног маја 2004. године у Београду.

Одабране референце

STOJANOVIĆ, Žaklina, DRAGUTINOVIĆ-MITROVIĆ, Radmila, OGNJANOV, Galjina, Processors` and retailers` attitudes towards consumer demand for dairy nutrition and health claimed products in Western Balkan Countries, U: Consumer attitudes to food quality products: emphasis on Southern Europe, ISSN 0071-2477, ISBN 978-90-8686-207-8, EAAP scientific series, Vol. 133, 2012, str. 135-146

ŽEŽELJ, Iris, MILOŠEVIĆ, Jasna, STOJANOVIĆ, Žaklina, OGNJANOV, Galjina, The motivational and informational basis of attitudes toward foods with health claims, U: Appetite, ISSN 0195-6663, 2012, Vol. 59, no. 3, str. 960-967, https://doi.org/10.1016/j.appet.2012.09.008

BREČIĆ, R., Filipovic, J., GORTON, M., OGNJANOV, G., STOJANOVIĆ, Ž., WHITE, J., A Qualitative Approach to Understanding Brand Image U:  International marketing review, ISSN 0265-1335, 2013, Vol. 30, no. 4, str. 275-296, https://doi.org/10.1108/IMR-02-2012-0024

OGNJANOV, Galjina, Public Relations in Insurance Companies, U: Challenges and Tendencies in Contemporary Insurance Market, ISBN 978-86-403-1522-7, Beograd : Ekonomski fakultet, 2017.

OGNJANOV, Galjina, Elderly Consumers Existent or Not? Portrayal of Consumers 65+ in Print Ads in Serbia, U: Marketing, ISSN 0354-3471, 2017, God. 48, br. 3, str. 183-189

OGNJANOV, Galjina, FILIPOVIĆ, Jelena, An assessment of reputation of Marketing studies and  marketing profession in Serbia, U: Contemporary management and marketing methods in improving competitiveness of companies in Serbia in the process of its integration in European Union. Vol. 3, ISBN 978-86-403-1452-7, Beograd: Ekonomski fakultet, 2015, str. 121-134

OGNJANOV, Galjina, Market Opportunities for Local Media in Serbia after Privatization, U: Economic policy for smart, inclusive and sustainable growth, ISBN 978-86-403-1535-7, Beograd : Ekonomski fakultet, 2017, str. 383-401

OGNJANOV, Galjina, MITIĆ, Sanja, TV Audience Measurement in Europe: Do advertisers really know what they are paying for?, Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, ISSN 2537-5865, Vol. 1, 2019, pp. 182-191, http://www.etimm.ase.ro/?p=364

BOGIĆEVIĆ MILKIĆ, Biljana, OGNJANOV, Galjina, Uloga internog marketinga u unapređenju posvećenosti organizaciji, U: Marketing, ISSN 0354 – 3471, 2019, god. 50, br. 2, str. 94-111

GLIGORIJEVIĆ, Mirjana, OGNJANOV, Galjina, Use of Internet and Social Media for Marketing and Advertising in SME Sector, U: Contemporary Management and Marketing Methods in Improving Competitiveness of Companies in Serbia in the Process of its Integration in European Union, ISBN 978-86-403-1394-0, Beograd : Ekonomski fakultet, 2014, str. 119-134

Обавештења

7.6.2021: Konsultacije se održavaju u uobičajenom terminu, utorkom od 11 do 13h u kabinetu 413. Upis ocena iz januarskog i februarskog roka (Tržišno komuniciranje i Odnosi s javnošću) je moguć u vreme prijema studenata, počevši od 8.6.2021 do 10.7.2021.

31.5.2021: Studenti master studija koji su položili predmet Inegrisane marketinške komunikacije u januaru ili februaru 2021. kod prof. dr Galjine Ognjanov mogu da dođu na upis ocena u sredu 2.6.2021. u 18h, sala 31. Pored toga, ocenu je moguće upisati svakog utorka, u vreme prijema studenata od 11 do 13 u kabinetu 413.

31.3.2021: Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Tržišno komuniciranje i Odnosi s javnošću održanih u aprilskom ispitnom roku.

8.2.2021: Objvljeni su rezultati ispita iz predmeta Integrisane marketinške komunikacije održanog 4.2.2021. godine. Upis ocena će biti organizovan naknadno, kada se budu stekli epidemiološki uslovi (kad Fakultet počne da radi u redovnom režimu). O tome ćete biti naknadno obavešteni.

4.2.2021. Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Tržišno komuniciranje i Odnosi s javnošću održanih u februarskom ispitnom roku. Uvid u radove moguć je u utorak 9.2. u 12h putem ZOOM linka:
https://us04web.zoom.us/j/77291489523?pwd=NWt2MVJFcnlndFJISWc3TDNwQzRGUT09

31.1.2021: Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta IMK (master) koji je održan 26.1.2021.

13.1.2021: Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Odnosi s javnošću održanog 12.1.2021. Uvid u zadatke je moguć u petak, 15.1. u 10h putem Zoom platforme, link:

Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/87843414624

Meeting ID: 878 4341 4624

 

12.1.2021: Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Tržišno komuniciranje održanog 9.1.2021. Zaključne ocene su izvedene na osnovu ukupnog broja poena stečenih tokom semestra po osnovu predispitnih obaveza i poena sa završnog testa. Ocena studenata koji su polagali test od 100 poena jer prethodno nisu stekli poene po osnovu predispitnih obaveza izvedena je na osnovu ukupnog broja poena ostvarenih na ispitu. Uvid u zadatke je moguć u četvrtak 14.1. u 10h putem Zoom platforme, putem sledećeg linka:

Join Zoom Meeting
https://us02web.zoom.us/j/89193665134

Meeting ID: 891 9366 5134

4.1.2021: Postavljeni su rezultati studenata (bodovi po osnovu predispitnih obaveza) za predmete Tržišno komuniciranje i Odnosi s javnošću.

4.1.2021: Postavljen je materijal korišćen na predavanjima iz V dela knjige Odnosi s javnošću (V deo OJ.pdf).

16.12.2020: Postavljen je tekst drugog domaćeg zadatka na predmetu OJ.

8.12.2020: Objavljen je plan rada na predmetu OJ do kraja decembra 2020.

27.11.20200: Postavljen je materijal korišće na predevanjima iz III dela knjige.

27.11.2020: Objavljen je finalni raspored prezentacija na predmetu Tržišno komuniciranje.

23.11.2020: Objavljen je plan rada na predmetu OJ do 7.12.2020. Postavljen je materijal (II deo OJ.pdf) korišćen na predavanjima iz II dela knjige (PROCES OJ). Link za predavanje prof. Denisa Vilkoksa koje se održava u ponedeljak 23.11.2020 s početkom u 18h je: https://us02web.zoom.us/j/81979611278

Meeting ID: 819 7961 1278

17.11.2020: Postavljen je materijal za I domaći zadatak na predmetu OJ. Rok za predaju radova je ponedeljak, 30.11. do 18h. Radove slati na galjina.ognjanov@ekof.bg.ac.rs.

9.11.2020: Objavljen je plan rada na predmetu OJ na naredne dve nedelje (do 20.11.2020.)

2.11.2020: Objavljen je preliminarni raspored prezentacija na predmetu Tržišno komuniciranje.

2.11.2020: Objavljen je plan rada na predmetu IMK (master studije)

24.10.2020: U subotu 24.10.2020 neće se održati predavanja na predmetu Tržišno komuniciranje planirana za 10h na Zoom platformi. Nastava se nastavlja po planu rada, od utorka 27.10. a propušteni časovi će biti nadoknađeni tokom semestra.

19.10.2020: Postavljen je plan nastave (predavanja i vežbe) na predmetu OJ za period od 19.10. do 7.11. Takođe, postavljen je materijal (I deo OJ.pdf) korišćen na predavanjima iz I dela knjige (UVOD u OJ).

6.10.2020: Predavanje iz predmeta Tržišno komuniciranje, planirano za 7.10. u 10h (Zoom02) se otkazuje na zahtev Dekanata, zbog održavanja sednice NNV. Sledeće predavanje održaće se po rasporedu, u utorak 13.10. u 10h, dok se vežbe održavaju u uobičajenom terminu u ponedeljak, 12.10. u 16h.

6.10.2020: Objavljeni su info paketi za predmete Tržišno komuniciranje i Odnosi s javnošću. Link je ispod. Planovi rada su više informativnog karaktera i moguća su pomerenja određenih tema/lekcija na naredne datume u okviru semestra.

28.09.2020: Obaveštenje za studente III godine koji u školskoj 2020/2021 slušaju predmet Tržišno komuniciranje: Nastava na predmetu počinje u utorak, 29.09.2020. predavanjem na ZOOM platformi – po rasporedu od 10h, u slušaonici S02 ZoomRoom. Studentima će biti objašnjen način rada na predmetu i predočen raspored tema koje će slušati na predavanjima i vežbama. Vežbe se održavaju u prostorijama Fakulteta (u skladu sa procenom epidemiološke situacije), počevši od 5.10.2020.

28.10.2020: Obaveštenje za studente IV godine koji u školskoj 2020/2021 slušaju predmet Odnosi s javnošću: Nastava na predmetu počinje u utorak, 29.09.2020. predavanjem na ZOOM platformi, po rasporedu od 14h, u slušaonici S09 Zoom Room. Studentima će biti objašnjen način rada na predmetu i predočen raspored tema koje će slušati na predavanjima i vežbama. U prvoj nedelji od 29.09.2020. predavanja će biti održana putem Zoom platforme u tri termina (prema rasporedu), uključujući utorak, četvrtak i petak. Vežbe koje se održavaju u prostorijama Fakulteta počinju u nedelji od 5.10.2020, kada će se znati i prvi termin održavanja vežbi. Kao pripremu za predmet Odnosi s javnošću studenti koji žele mogu da pročitaju tekst i pogledaju video koristeći linkove ispod:

Galjina Ognjanov, Zlo je u nama, ne u komunikacijama, Novi magazin, 16.3.2020. na adresi

http://www.novimagazin.rs/vesti/javnost-i-propaganda-zlo-je-u-nama-ne-u-komunikacijama

i pogledajte video:

 

 

 

 

 

 

Download

Školska 2019/2020

 

Tržišno komuniciranje

Rezultati ispita iz predmeta Tržišno komuniciranje APRIL 2021

Rezultati ispita iz predmeta Tržišno komuniciranje februar 2021

Rezultati ispita iz predmeta Tržišno komuniciranje u januarskom ispitnom roku

Predispitne obaveze rezultati Tržišno komuniciranje

Finalni raspored prezentacija na predmetu Tržišno komuniciranje

Trzisno-komuniciranje-teme-za-prezentacije-2020

TK-plan-rada-202021 izmenjeni raspored

 

 

Odnosi s javnošću

Rezultati ispita iz predmeta OJ APRIL 2021

Rezultati ispita iz predmeta Odnosi s javnošću februar 2021

Rezultati ispita iz predmeta Odnosi s javnošću u januarskom roku

Predispitne obaveze rezultati Odnosi s javnošću

V deo OJ

Odnosi s javnošću domaći zadatak II 202021

OJ-plan-rada-202021 do 31.12

OJ III deo

OJ-plan-rada-202021 do 7.12. (3)

II deo OJ

I domaći zadatak iz predmeta Odnosi s javnošću

OJ-plan-rada-202021 do 20.11. (3)

OJ-plan-rada-202021 do 7.11. (3)

I deo OJ

OJ-plan-rada-202021 (do 18.10.)

 

Integrisane marketinške komunikacije

 

Rezultati ispita iz predmeta IMK održanog 4.2.2021

rezultati ispita IMK prvi deo

rezultati ispita IMK drugi deo

IMK-plan-za-202021-2 (1)

 

 

Školska: 2019/2020

 

Tržišno komuniciranje

 

Rezultati ispita TK u februarskom ispitnom roku

TK rezultati u januarskom roku

TK-plan-rada-201920

Trzisno-komuniciranje-teme-za-prezentacije 2019

Stečeni poeni na predmetu TK 2019

 

Odnosi s javnošću

 

Rezultati ispita iz predmeta Odnosi s javnošću održanog 14

Rezultati-ispita-iz-predmeta-Odnosi-s-javnošću-u-februarskom-roku

OJ rezultati u januarskom roku

odnosi s javnoscu prezentacije kom plan

OJ-plan-rada-201920

Stečeni poeni na predmetu Odnosi s javnošću

 

Integrisane marketinške komunikacije

IMK-plan-za-201920 (2)

 

Poslovno pregovaranje

Plan rada na predmetu Poslovno pregovaranje 2019

 

 

Školska: 2018/2019

Tržišno komuniciranje

TK ocene u januaru 2019

 

TK finalni poeni

TK-plan-rada-201819-1 izmenjen

Trzisno-komuniciranje-teme-za-prezentacije1 (1)

raspored-prezentacija-za-generaciju-201819 (2)

 

Odnosi s javnošću

Rezultati ispita iz predmeta OJ april 2019

REZULTATI ISPITA IZ PREDMETA ODNOSI S JAVNOŠĆU U FEBRUARU 2019

OJA ocene u januaru 2019

 

spisak_OJA_89 sa ocenama

raspored-prezentacija-za-generaciju-201819 (2)

OJ-plan-rada-201819 (1)

Odnosi s javnoscu raspored prezentacija KomPlan

 

Integrisane marketinške komunikacije

Rezultati ispita iz predmeta IMK

IMK plan za 201819

 

Upravljanje odnosima s javnošću

 

PLAN-RADA-UOJ-2019-izmenjen