ОГЊАНОВ ДР ГАЉИНА
Кабинет:413
Телефон:3021073
Време пријема:уторак 16-18
Имејл:galjina.ognjanov@ekof.bg.ac.rs
Гаљина Огњанов је рођена у Београду, 18. октобра 1974. године. Завршила је Трећу београдску гимназију. Дипломирала је септембра 1997, магистрирала јула 2001. године, а докторску дисертацију под називом Карактеристике система маркетинг комуницирања у земљама Југоисточне Европе одбранила је јуна 2004. године на Економском факултету у Београду.
Ради на Економском факултету у Београду од јануара 1999. године, као асистент на предметима Маркетинг, Тржишно комуницирање и Односи с јавношћу. Године 2004. изабрана је за доцента, 2009. за ванредног професора, а новембра 2014. за редовног професора за ужу научну област Пословна економија и менаџмент – Тржишно комуницирање и Односи с јавношћу. Бави се маркетиншким комуницирањем, личном продајом, преговарањем и односима с јавношћу.
Учествовала је на више националних и међународних научних пројеката. Објавила је бројне научне радове – чланке и приказе у научним часописима, зборницима радова и другим публикацијама, три монографије и два уџбеника. Излагала је своје радове међународним и националним конференцијама. Радила је као консултант на пројектима међународних организација (на пример: UNDP, ILO, USAID, OECD i dr). Предавала је на семинарима намењим едукацији запослених у компанијама и невладиним организацијама.
Као стипендиста Токио фондације при Универзитету у Београду (Сасакава стипендија) била је на шестомесечном студијском боравку на Универзитету у Питсбургу (Center for Russian and East European Studies i Katz Business School). Као стипендиста француске Фондације за унапређење знања у области менаџмента (FNEGE), била је на једномесечном студијском боравку на Европској школи за менаџмент у Паризу (ESCP-EAP).
Као гостујући професор предаје на мастер курсу у области Маркетиншке дијагонистике и животног циклуса производа на Универзитету у Нансију (Пословна школа у Мецу), Француска.
Члан је Европске академије за маркетинг (ЕМАК) и Научног друштва економиста Србије. Један је од оснивача Друштва Србије за односе с јавношћу, основаног маја 2004. године у Београду.
Одабране референце
STOJANOVIĆ, Žaklina, DRAGUTINOVIĆ-MITROVIĆ, Radmila, OGNJANOV, Galjina, Processors` and retailers` attitudes towards consumer demand for dairy nutrition and health claimed products in Western Balkan Countries, U: Consumer attitudes to food quality products: emphasis on Southern Europe, ISSN 0071-2477, ISBN 978-90-8686-207-8, EAAP scientific series, Vol. 133, 2012, str. 135-146
ŽEŽELJ, Iris, MILOŠEVIĆ, Jasna, STOJANOVIĆ, Žaklina, OGNJANOV, Galjina, The motivational and informational basis of attitudes toward foods with health claims, U: Appetite, ISSN 0195-6663, 2012, Vol. 59, no. 3, str. 960-967, https://doi.org/10.1016/j.appet.2012.09.008
BREČIĆ, R., Filipovic, J., GORTON, M., OGNJANOV, G., STOJANOVIĆ, Ž., WHITE, J., A Qualitative Approach to Understanding Brand Image U: International marketing review, ISSN 0265-1335, 2013, Vol. 30, no. 4, str. 275-296, https://doi.org/10.1108/IMR-02-2012-0024
OGNJANOV, Galjina, Public Relations in Insurance Companies, U: Challenges and Tendencies in Contemporary Insurance Market, ISBN 978-86-403-1522-7, Beograd : Ekonomski fakultet, 2017.
OGNJANOV, Galjina, Elderly Consumers Existent or Not? Portrayal of Consumers 65+ in Print Ads in Serbia, U: Marketing, ISSN 0354-3471, 2017, God. 48, br. 3, str. 183-189
OGNJANOV, Galjina, FILIPOVIĆ, Jelena, An assessment of reputation of Marketing studies and marketing profession in Serbia, U: Contemporary management and marketing methods in improving competitiveness of companies in Serbia in the process of its integration in European Union. Vol. 3, ISBN 978-86-403-1452-7, Beograd: Ekonomski fakultet, 2015, str. 121-134
OGNJANOV, Galjina, Market Opportunities for Local Media in Serbia after Privatization, U: Economic policy for smart, inclusive and sustainable growth, ISBN 978-86-403-1535-7, Beograd : Ekonomski fakultet, 2017, str. 383-401
OGNJANOV, Galjina, MITIĆ, Sanja, TV Audience Measurement in Europe: Do advertisers really know what they are paying for?, Journal of Emerging Trends in Marketing and Management, ISSN 2537-5865, Vol. 1, 2019, pp. 182-191, http://www.etimm.ase.ro/?p=364
BOGIĆEVIĆ MILKIĆ, Biljana, OGNJANOV, Galjina, Uloga internog marketinga u unapređenju posvećenosti organizaciji, U: Marketing, ISSN 0354 – 3471, 2019, god. 50, br. 2, str. 94-111
GLIGORIJEVIĆ, Mirjana, OGNJANOV, Galjina, Use of Internet and Social Media for Marketing and Advertising in SME Sector, U: Contemporary Management and Marketing Methods in Improving Competitiveness of Companies in Serbia in the Process of its Integration in European Union, ISBN 978-86-403-1394-0, Beograd : Ekonomski fakultet, 2014, str. 119-134
Обавештења
7.10.2024: Prijem studenata će biti održan u sredu 9.10.2024. od 16 do 18h. U utorak, 8.10. neće biti prijema studenata.
21.6.2024. U utorak 25.6. neće biti prijema studenata.
22.3.2024: Umesto u utorak 26.3., konsultacije sa studentima osnovnih i master studija će biti održane u sredu 27.3. 2024. od 14.30 do 16.30 u kabinetu 413.
5.03.2024: Konsultacije sa studentima će biti održane u sredu 6.3.2024. od 16 do 18h (kabinet 413).
30.1.2024: Uvid u radove i upis ocena iz predmeta Odnosi s javnošću (OAS) iz januarskog ispitnog roka moguć je u utorak 06.02.2024. od 16 do 18h u kabinetu 413
26.01.2024: Uvid u radove i upis ocena iz predmeta Tržišno komuniciranje (OAS) i Integrisane marketinške komunikacije (MAS) iz januarskog ispitnog roka moguć je u utorak 30.01.2024. od 16 do 18h u kabinetu 413
12.1.2024: Uvid u saopštenja za javnost moguć je u utorak 23.1.2024. od 16 do 18h u kabinetu 413.
11.1.2024: U utorak, 16.1.2024. neće biti prijema studenata.
30.11.2023: U četvrtak, 7.12. održaće se dodatni čas iz predmeta Odnosi s javnošću u terminu od 14h u S 28.
30.11.2023: U četvrtak, 7.12. održaće se dodatni čas iz predmeta Tržišno komuniciranje u terminu od 12h u S 26.
2.10.2023: Konsultacije sa studentima održavaju se utorkom od 16 do 18h u kabinetu 413.
21.08.2023: U utorak, 22.08.2023 neće biti održane redovne konsultacije sa studentima zbog renoviranja kabineta. Pitanja možete poslati elektronskom poštom.
10.7.2023: Konsultacije će se održati u sredu, 12.7. od 13 do 15h. U utorak, 11.7. neće biti konsultacija sa studentima.
26.6.2023: U utorak, 27.6. neće biti održane konsultacije sa studentima. Prvi naredni termin konsultacija je u utorak 4.7. od 15 do 17h. Svi koji nisu upisali ocene iz prethodnih rokova, a to žele da učine mogu da dođu u navedenom terminu.
10.05.2023: Nastava na master studijama, na predmetu Upravljanje odnosima s javnošću biće održana u sredu 10.05.2023. s početkom u 19h.
13.4.2023: Umesto u redovnom terminu utorkom, naredne konsultacije sa studentima će se održati u sredu, 19.4.2023. od 11 do 13h.
13.4.2023: Objavljene su teme eseja iz predmeta Upravljanje odnosima s javnošu za studente koji nisu u mogućnosti da na drugi način steknu poene po osnovu predispitnih obaveza.
17.3.2023: Umesto u redovnom terminu utorkom, naredne konsultacije sa studentima će se održati u sredu, 22.3.2023. od 16 do 18h.
14.2.2023: Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Tržišno komuniciranje, održanog 10.2.2023.
8.2.2023: Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Integrisane marketinške komunikacije održanog 6.2.2023. godine.
1.2.2023: Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Odnosi s javnošću održanog 31.1.2023. godine.
30.1.2023: Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Tržišno komuniciranje, održanog 23.1.2023.
26.1.2023: Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Integrisane marketinške komunikacije održanog 20.1.2023. godine.
18.1.2923: Objavljeni su rezultati ispita iz predmeta Odnosi s javnošću održanog 17.1.2023. godine.
30.12.2022: Objavljeni su poeni dobijeni po osnovu predispitnih obaveza na predmetu Tržišno komuniciranje.
30.12.2022: Objavljeni su poeni dobijeni po osnovu predispitnih obaveza na predmetu Odnosi s javnošću.
12.12.2022: U utorak, 13.12.2022., zbog Slave Sv. Andrej neće biti odražano predavanje na predmetu Odnosi s javnošću, kao ni konsultacije sa studentima.
1.12.2022: U ponedeljak, 5.12.2022. nastava na predmetu Odnosi s javnošću održaće se u slušaonici 28 u terminu od 14 do 16h.
18.11.2022: U utorak, 22.11.2022. neće biti održane konsultacije, niti predavanje na predmetu Odnosi s javnošću koje je po rasporedu od 14 do 16h. Konsultacije sa studentima i upis ocena odžaće se u sredu, 23.11.2022. od 12 do 14h, a nastava na predmetu Odnosi s javnošću se takođe u sredu 23.11.2022. odvija prema rasporedu.
15.11.2022: U sredu, 16.11.2022. predavanja na predmetu Odnosi s javnošću počinju u 10.30h.
1.11.2022: Objavljen je raspored prezentacija na predmetu Tržišno komuniciranje, generacija 2022/23.
31.10.2022: U utorak, 1.11.2022. konsultacije će se održati od 16 do 18h.
7.10.2022: Zbog zakazanih odbrana master radova u utorak 11.10.2022. upis ocena i konsultacije će biti održane od 15.30h.
Download
Školska 2024/2025
Odnosi s javnošću
OJ-plan-rada-202425-updated (3)
Dodatna literatura za predmete OJ (osnovne studije) i UOJ (master studije)
Tržišno komuniciranje
MAS – IMK i PP