WhatsApp Image 2021-05-17 at 16.33.12

Одржано такмичење студената четврте године модула Трговински менаџмент и маркетинг

У петак, 14. маjа, одржано је традиционално такмичење студената четврте године модула Трговински менаџмент и маркетинг.

На такмичењу је учествовало шест тимова. Такмичари су имали задатак да на основу истраживања ставова потрошача о малопродавцима у Београду, које су током семестра спровели студенти четврте године овог модула, анализирају позицију конкурената, фокусирајући се на поједине елементе маркетинг микса. Презентације, статистичке анализе, закључке, као и предлоге и решења такмичара оцењивао је жири који су чинили представници компанија: Aroma, Atlantic grupa, EyeSee, Nelt, MASMI, PerSu supermarketi, SportVision и SuperVero. 

MASMI агенција за истраживање тржишта је пружила несебичну помоћ ангажовањем својих стручњака и давањем приступа CATI платформи, тако да су учесници овог пројекта радили по важећим стандардима за ову врсту посла.

На самом почетку присутнима се обратио декан, професор Бранислав Боричић који је гостима пожелео добродошлицу на Економски факултет а студентима срећу.

Сви тимови су показали стечено знање о трговини, као и  способност идентификовања и разумевања различитих стратегија малопродаваца у пракси. Такође, студенти су показали да владају употребом софтвера и техничких алата за анализу података, своје аналитичке способности, као и презентационе вештине.

WhatsApp Image 2021-05-18 at 16.22.57