DSC04237

Одржано гостујуће предавање компаније „Shoppster”

Гостујуће предавање „Електронски канали маркетинга компаније Shoppster“ одржали су Ивана Лазовић, директорка традинга и категорије, и Филип Ђоровић, регионални директор маркетинга.

Shoppster-ов пут почиње 2018. године када су имали само 40.000 производа. Пандемија је подстакла онлајн куповину, а данас Shoppster у понуди има 300.000 производа у 24 категорије, омогућавајући паметну куповину кроз 3 нивоа: регистрација, смарт+ и корисници SBB-а. Пошто им је сигурна испорука до корисника кључна, извршили су аквизицију курирске службе Daily Express.

„Ово је прича коју ради Amazon и наша жеља је била да направимо платформу коју ће сви да користе као сопствени онлајн канал. Потенцијал e-commerce тржишта у 2021. години био је 630 милиона евра. Кључно је да смо ми имали удео од 1% и били смо пресрећни. Сваке следеће године удео је дуплиран“, изјавила је Лазовић.

Од 2022. године конкуренција је велика, али Shoppster наставља раст с циљем да постане профитабилан до 2025. године. Бренд прича је важан део као и фактор разликовања кроз основне елементе: креирање идентитета, повезаност и вредност.

„Искуство корисника је важно за сваки бренд, али је за e-commerce баш врло важно, зато што није довољно познато у Србији и потребно је да се шири позитивна прича о њему“, објашњава Филип Ђоровић.

Комуникација се остварује кроз микс канала којима долазе до потрошача. Друштвене мреже су им врло значајне, а маркетинг прилагођавају потребама потрошача.
Добили су награду „Изабрани бренд поверења године“ на основу истраживања тржишта, као и награду Кактус, „Hot spot awards“ за најбољу дигиталну кампању у 2023. години. Континуирано раде на диференцијацији у односу на конкуренцију. Циљ им је да се приближе млађој популацији, у сарадњи са инфлуенсерима.