DSC_0330

Панел дискусија „ Како послују маркетиншке агенције и има ли у њима места за дипломце Економског факултета?”

У среду, 17. маја, у Професоркој сали Економског факултета у склопу завршних часова на предмету Маркетинг услуга, одржана је Панел дискусија на тему: „Како послују маркетиншке агенције и има ли у њима места за дипломце Економског факултета?”. Панел је био отворен за све које интересује маркетинг и рад у агенцијама или са агенцијама.

Продекан за наставу, професорка Жаклина Стојановић, отворила је Панел, истичући значај оваквих догађаја за размену искуства, унапређење знања студената и добијање идеја, које могу помоћи како онима који се школују за престижна занимања, тако и професорима и Руковоству Факултета, да боље одговоре изазовима тржишта и конкуренције.

DSC_0344

Модератор панела био је професор Саша Вељковић, који је након уводних речи, представио панелисте, који су дошли из различитих типова маркетиншких агенција, како оних из области истраживања тржишта, тако и оглашавања, дизајна, дигиталног маркетинга и планирања и закупа медија. Млади стручњаци, од којих већина припада огранку млaдих професионалаца Међународне асоцијације оглашивача, несебично су поделили своја искуства са студентима и гостима.

Панелисти су били:

  • Мирко Бунчић, Creative Strategist– из агенције „ Digital Mind”
  • Предраг Ћировић, Директор панела домаћинства – из агенције “GfK”
  • Ненад Илић, Media Specialist – из агенције “Direct Media”
  • Маја Јовановић, Digital Director – из агенције “FullHouse Ogilvy”, и
  • Невена Мијић,  Account –  из агенције „ New Moment New Ideas Company Неw ”.

Након кратког представљања агенција у којима раде и позиција које тренутно обављају, панелисти су говорили о томе који су специфични послови у њиховим маркетиншким агенцијама и где је ту простор за особе са Економског факултета. Нарочито је интересовало публику на којим позицијама све могу радити дипломци Економског факултета.

Посебан део панела се односио на то како особе које желе могу уопште да уђу у маркетиншку агенцију. Причало се и о конкретним могућностима пракси и обука.

Сегмент дискусије био је намењен и могућностима напредовања у маркетиншкој агенцији, а свако од дискутаната дао је и лични осврт на ствари које му се највише допадају на његовом радном месту и уопште приликом обављања послова у агенцији, али на оне које могу бити извор незадовољства и фрустрација. У отвореном разговору са студентима, панелисти су дали велики број савета о томе како да свако од њих максимално искористи своје потенцијале. Након више од два сата дискусије, професорка Жаклина Стојановић и професор Саша Вељковић, захвалили су се гостима и присутнима, са жељом и идејом да овакви сусрети постану пракса на Економском факултету.
DSC_0346

DSC_0355