Nastavnici stručnih ekonomskih predmeta u srednjim školama okupljeni su u odlično organizovanu Zajednicu ekonomskih, pravno-birotehničkih, turističkih, trgovinskih i ugostiteljskih škola. Brzina promena koje se odigravaju u sferi obrazovanja, kao i ekonomskoj sferi, zahteva intenzivniju razmenu iskustva po pitanju nastave, nastavnih planova i programa, savremenih procesa u oblastima kojima se bave, savremenih veština u oblasti primene ITC u ekonomiji. Podstaknut potrebom za promenama i unapređenjima, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, kao najstarija naučno-obrazovna ustanova u oblasti ekonomije pobrinula se za osmišljavanje, organizovanje i realizaciju stručne konferencije za nastavnike stručnih predmeta (ekonomskog usmerenja).
U subotu 02. decembra 2023. godine održana je Sedma konferencija za nastavnike srednjih stručnih škola – ekonomske grupe predmeta „Ekonomija, poslovno upravljanje i statistika – savremene tendencije u srednjem stručnom obrazovanju”, u slušaonicama Ekonomkog fakulteta u Beogradu.
Konferencija je tradicionalno okupila veliki broj nastavnika ekonomske grupe predmeta iz srednjih škola sa prostora cele Srbije. Osnovne teme konferencije, koje su bile usmerene ka jačanju stručnih kompetencija, bile su posvećene promenama u različitim sferama ekonomskog delovanja, a za koje se očekuje da u bliskoj budućnosti definišu ekonomska kretanja u Srbiji. U fokusu konferencije su bile demografska kretanja i proces digitalizacije. U okviru plenarnog predavanja nastavnici su se upoznali sa glavnim demografskim kretanjima u Srbiji i koje se ekonomske posledice mogu očekivati po osnovu toga, kao i koje su posledice procesa digitalizacije na globalne ekonomske tokove. Tokom sesija nastavnici su imali priliku da se upoznaju sa načinom organizacije rada u uslovima digitalizacije, uticajem digitalizacije na tržišni uspeh i uticajem digitalizacije na tržište rada. Veliki broj nastavnika na konferenciji je stvorio priliku da se ojačaju socijalne veze u okviru nastavničke populacije, što može doprineti razmeni iskustva u radu među nastavnicima i deljenju pozitivne prakse u radu sa srednjoškolcima.