Наставници стручних економских предмета у средњим школама окупљени су у одлично организовану Заједницу економских, правно-биротехничких, туристичких, трговинских и угоститељских школа. Брзина промена које се одигравају у сфери образовања, као и економској сфери, захтева интензивнију размену искуства по питању наставе, наставних планова и програма, савремених процеса у областима којима се баве, савремених вештина у области примене ITC у економији. Подстакнут потребом за променама и унапређењима, Економски факултет Универзитета у Београду, као најстарија научно-образовна установа у области економије побринула се за осмишљавање, организовање и реализацију стручне конференције за наставнике стручних предмета (економског усмерења).
У суботу 02. децембра 2023. године одржана је Седма конференција за наставнике средњих стручних школа – економске групе предмета „Економија, пословно управљање и статистика – савремене тенденције у средњем стручном образовању”, у слушаоницама Економког факултета у Београду.
Конференција је традиционално окупила велики број наставника економске групе предмета из средњих школа са простора целе Србије. Основне теме конференције, које су биле усмерене ка јачању стручних компетенција, биле су посвећене променама у различитим сферама економског деловања, а за које се очекује да у блиској будућности дефинишу економска кретања у Србији. У фокусу конференције су биле демографска кретања и процес дигитализације. У оквиру пленарног предавања наставници су се упознали са главним демографским кретањима у Србији и које се економске последице могу очекивати по основу тога, као и које су последице процеса дигитализације на глобалне економске токове. Током сесија наставници су имали прилику да се упознају са начином организације рада у условима дигитализације, утицајем дигитализације на тржишни успех и утицајем дигитализације на тржиште рада. Велики број наставника на конференцији је створио прилику да се ојачају социјалне везе у оквиру наставничке популације, што може допринети размени искуства у раду међу наставницима и дељењу позитивне праксе у раду са средњошколцима.