
KOVAČEVIĆ DR IGOR
Kabinet:718
Telefon:Pročitati informacije
Vreme prijema:utorak 10.00 - 12.00 ; uvek proveriti obaveštenja u slučaju izmena
Imejl:igor.kovacevic@ekof.bg.ac.rs
Nastavu izvodi
- OAS: Marketing u turizmu / Ekonomika turizma / Menadžment preduzeća u turizmu i hotelijerstvu / Menadžment turističkih destinacija
- MAS: Menadžment i marketing događaja / Strategijski menadžment turističkih destinacija
Oblasti insteresovanja i istraživanja: menadžment destinacije / kongresni turizam / kreativne industrije / upravljanje događajima (engl. event management)
Obaveštenja
Napomena: molimo studente da prilikom slanja mejlova, u istom uključe sledeće podatke: ime, prezime, broj indeksa sa godinom upisa, smer na kome studiraju
_____
Marketing u turizmu/ prolećni semestar / 2025
- Utorak 10. jun – samostalni rad studenata na dobijenim temama, kao i na zadacima za samoproveru znanja
- Materijali za predmet i upustva se nalaze u sekciji Download
- Napomena: kolegama kojima je odobreno da sami rade aktivnosti, imaju opciju da broj strana u koraku 1 skrate za 25%, dok u koraku 2 moraju da prate sve uslove kao i za ostale timove.
Važno: Sticanje bodova po osnovu predispitnih aktivnosti: 1) obrada teorijsko-praktične teme kroz pisanje rada i 2) obrada studije slučaja. Molim da studenti isprate uputstva u sekciji Download.
______
Menadžment turističkih destinacija / prolećni semestar / 2025
- Prvi termin konsultacija biće održan online, a informacija o vremenu i danu biće ovde istaknuta
- Molim studente da se jave putem mejla, uz navođenje naziva predmeta Menadžment turističkih destinacija u predmetu mejla, kao i da se potpišu imenom, prezimenom i brojem indeksa.
- Materijali za predmet i upustva se nalaze u sekciji Download
_________
Master – Menadžment i marketing događaja (MMD) / Plan rada (sa ispitnim pitanjima): MMD_PLan rada
- Udžbenik se može kupiti u knjižari fakulteta; „Menadžment destinacije i organizacija događaja u kongresnom i poslovnom turizmu“, CID, Ekonomski fakultet, 2023, Autori: Kovačević, dr Igor; Dimitrovski dr, Darko
- Sva materija za ispitna pitanja je u udžbeniku (nema dodatne literature)
_________________
MuT i EkT/ polaganje ispita
- ispit se polaže samo u zvaničnim rokovima
- neophodne redovne prijave putem Servisa
Download
Menadžment turističkih destinacija / prolećni semestar / 2025
Plan rada: OAS_Menadžment turističkih destinacija_Plan rada
Pisanje rada: MTD_Teme i pisanje rada
_____________________
Marketing u turizmu / materijali / prolećni semestar / 202MUT_korak 2_brend_ppt
- Plan rada: OAS_Marketing u turizmu i hotelijerstvu_Plan rada
- Korak 0:MUT_korak 0 za sve studente
- Korak 1:Mut_korak 1_pisanje praktičnih radova
- Korak 2:MUT_korak 2_brend_ppt
Case_Kreativni destinacijski marketing
06 Tržište i ponašanje potrošača
07 MuT Ponašanje poslovnog kupca / plus primer 1: Millennials in the Meetings Industry i primer 2: Incentive Travel i Primer 3: Šta je to kongresni gost, i karakteristike kongresnog turizma u Srbiji
08 MuT Mark strategija zasnovana na kupcima / plus primer 1: McDonald’s market segmentation i primer 2: Behind the W Hotel Brand
09 Dizaniranje i upravljanje proizvodima i brendovima / plus primer 1: Vodeće hotelske akvizicije i primer 2: Hilton brand portfolio i primer 3: Marriott global positioning
10 MuT Interni marketing / plus primer 1: Hotel Chocolat Internal Marketing i primer 2: Best Western Hotels Corporate Culture
11 Formiranje cena / plus primer 1: Dynamic Pricing | UBER Prices i primer 2: Hotel Revenue Management – How to Calculate Room Cost
12 Kanali distribucije i isporuka vrednosti / plus primer 1: Reasons to NOT buy a McDonald’s Franchise i primer 2: How Booking Engine Works in Online Travel Agency
13Ukljucivanje kupaca i komunicaranje vrednosti/ plus primer 1: Switzerland Tourism Video Marketing i primer 2: Digital Marketing Differentiation Strategy – Starwood Hotels & Resorts
14 Promovisanje proizvoda kroz PR i unapređenje prodaje / primer 1: The Hotel Amenities Wars i primer 2: Instagram Marketing Strategy For Restaurants And Bars
15 Profesionalna prodaja / primer 1: A Day in the Life of a DOSM i primer 2: Hotel Sales Strategy for Meeting Planners
MuT- materijali za samoproveru znanja i ZADACI
015 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak; 06 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak ; 07 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 08 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 09 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 010 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 011 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 012 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 013 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 014 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy