Igor 5

КОВАЧЕВИЋ ДР ИГОР

Кабинет:718

Телефон:Прочитати информације

Време пријема:уторак 10.00 - 12.00 ; увек проверити обавештења у случају измена

Имејл:igor.kovacevic@ekof.bg.ac.rs

Наставу изводи

  • ОАС: Маркетинг у туризму / Економика туризма / Менаџмент предузећа у туризму и хотелијерству / Менаџмент туристичких дестинација
  • МАС: Управљање и маркетинг догађаја / Стратегијски менаџмент туристичких дестинација

Области инстересовања и истраживања: менаџмент дестинације / конгресни туризам / креативне индустрије / управљање догађајима (engl. event management)

Обавештења

МуТ и ЕкТ/ полагање испита септембарском и октобарском року

  • испит се полаже само у једном званичном року и у септембру и у октобру
  • неопходне редовне пријаве путем Сервиса
  • неће бити додатних рокова

____________

Мастер – Менаџмент и маркетинг догађаја (ММД) /

  • Материјали за предмет и упуства се налазе у секцији Download
  • Мастер кандидати којима је Игор Ковачевић већ одређен као ментор: неопходно је да редовно одржавају комункацију и у максимално ефикасноном року и квалитету испоштују дате коментаре и сугестије; Водите рачуна о року; од момента од када добијете „зелено“ светко на садржај рада, до момента одбране, ће минимално проћи 2 месеца

_______________

Менаџмент туристичких дестинација

  • Материјали за предмет и упуства се налазе у секцији Download
  • Да би студенти изашли на испит неопходно је да се пријаве редовно путем Сервиса и да буду на званичном испитном списку
  • Пре полагања неопходно је да се студенти јаве пуем емаила

Download

Менаџмент туристичких дестинација

План рада: Memаdžment turističkih destinacija_Plan rada

Испитна питања: MTD_ispitna pitanja

______________

Мастер – Менаџмент и маркетинг догађаја (ММД) / јесењи семестар 2023

Питања за испит: MMD_2023_Pitanja za diskusiju na ispitu

Теме и упуства за писање рада: MMD_2023_Teme-i-pisanje-individualnog-rada

_____________________

Маркетинг у туризму / материјали  – пролећни семестар 2024

 

Case_Kreativni destinacijski marketing

06 Tržište i ponašanje potrošača

07 MuT Ponašanje poslovnog kupca / плус пример 1: Millennials in the Meetings Industry и пример 2: Incentive Travel и Пример 3: Шта је то конгресни гост, и карактеристике конгресног туризма у Србији

08 MuT Mark strategija zasnovana na kupcima  / плус пример 1:  McDonald’s market segmentation и пример 2: Behind the W Hotel Brand

09 Dizaniranje i upravljanje proizvodima i brendovima / плус пример 1: Водеће хотелске аквизиције и пример 2: Hilton brand portfolio и пример 3: Marriott global positioning

10 MuT Interni marketing / плус пример 1: Hotel Chocolat Internal Marketing и пример 2: Best Western Hotels Corporate Culture

11 Formiranje cena / плус пример 1: Dynamic Pricing | UBER Prices и пример 2: Hotel Revenue Management – How to Calculate Room Cost

12 Kanali distribucije i isporuka vrednosti / плус пример 1: Reasons to NOT buy a McDonald’s Franchise  и пример 2: How Booking Engine Works in Online Travel Agency

13Ukljucivanje kupaca i komunicaranje vrednosti/ плус пример 1: Switzerland Tourism Video Marketing и пример 2: Digital Marketing Differentiation Strategy – Starwood Hotels & Resorts

14 Promovisanje proizvoda kroz PR i unapređenje prodaje / пример 1: The Hotel Amenities Wars и пример 2: Instagram Marketing Strategy For Restaurants And Bars

15 Profesionalna prodaja /  пример 1: A Day in the Life of a DOSM и пример 2: Hotel Sales Strategy for Meeting Planners

МуТ- материјали за самопроверу знања и ЗАДАЦИ 

015 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak06 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak ; 07 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ;             08 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 09 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ;  010 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 011 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 012 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 013 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy ; 014 Samoprovera razumevanja gradiva i zadatak – Copy