fotografija

DOKIĆ ALEKSA

Kabinet:710

Telefon:

Vreme prijema:dogovor o terminu konsultacija putem mejla, u skladu sa obavezama studenta

Imejl:aleksa.dokic@ekof.bg.ac.rs

Aleksa Dokić rođen je u Beogradu 4. oktobra 1992. godine, gde je završio osnovnu školu i IX gimnaziju „Mihajlo Petrović Alas“ kao nosilac Vukove diplome. Ekonomski fakultet u Beogradu upisao je 2011. godine, a diplomirao u junu 2015. godine kao najbolji student smera Trgovinski menadžment i marketing, sa prosečnom ocenom 9,73 / 10,00. Zvanje mastera iz oblasti Održivog upravljanja resursima (M.Sc. in Sustainable Resource Management) stekao je 2017. godine na prestižnom Tehničkom univerzitetu u Minhenu (Technische Universität München – TUM), sa prosečnom ocenom 1,3/1,0, čime se svrstao u 6% najboljih studenata ovog fakulteta. Paralelno sa ovim, školske 2016/17 upisuje i master program Poslovno upravljanje – Trgovina: menadžment prodaje i lanca snabdevanja na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, gde je položio sve ispite predviđene nastavnim planom i programom sa prosečnom ocenom 10,0 / 10,0. Drugu master tezu je odbranio 2019. godine, kada i upisuje doktorske studije na istom fakultetu. Trenutno je angažovan na izradi doktorske disertacije, sa prosečnom ocenom studiranja 10,0/10,0 na studijskom programu Poslovno upravljanje.

 

Tokom studija bio je dobitnik mnogobrojnih nagrada i stipendija. Bio je stipendista Fonda za mlade talente „Dositej Obradović“, Skupštine grada Beograda, programa za stipendiranje inostranih studenata u Nemačkoj Vlade Bavarske, a dobitnik je i Sasakawa stipendije i Sylff Research Grant stipendije. Pored navedenog, bio je učesnik mnogobrojnih domaćih i međunarodnih konferencija i seminara. Autor je velikog broja monografija i naučnih članaka iz oblasti elektronske trgovine i nabavke, omnikanalne prodaje, višekriterijumskog modeliranja u maloprodaji i upravljanja lancem snabdevanja. Recenzirao je veliki broj radova u časopisima poput Economic Research-Ekonomska Istraživanja, Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies, Journal of Family Business Management i International Journal of Emerging Markets.

 

Izvodi nastavu na predmetima Kanali marketinga, Trgovinski menadžment, Trgovinski marketing i menadžment prodaje, Menadžment odnosa sa kupcima i Elektronska trgovina. Na B.Sc. London School of Economics programu učestvuje u izvođenju nastave na predmetima: Principles of Marketing, Core Management Concepts, Strategy, Management and Innovation of E-business i Information System Management.

 

Član je Saveta Ekonomskog fakulteta, Komisije za samovrednovanje i Disciplinske komisije i trenutno obavlja funkciju sekretara Katedre za poslovnu ekonomiju i menadžment. Kao konsultant je učestvovao na velikom broju domaćih i međunarodnih projekata. Član je Srpskog udruženja za marketing i Srpske asocijacije menadžera. Član je Upravnog odbora Udruženja ljubitelja Save i Dunava – Ada Međica i Upravnog odbora ASECU Youth organizacije.

 

Pregled najvažnijih publikacija:

 

  • Petković, G., Užar, D. and Dokić, A. (2022), „Fraud Vulnerability in the Organic Food Supply Chain in Serbia: Analysis of Farmers, Packagers, Importers and Retailers“, Soucie, S. and Peštek, A. (Ed.) Counterfeiting and Fraud in Supply Chains, Emerald Publishing Limited, Bingley, pp. 73-90. https://doi.org/10.1108/978-1-80117-574-620221004 (M14)
  • Dokić, A., Stamenković, M., & Stojković, D. (2023). Multiple channel strategy selection: A roadmap perspective for brick-and-click retailers. Electronic Commerce Research and Applications, 57, 101234. https://doi.org/10.1016/j.elerap.2022.101234 (M22)
  • Stojković, D., Dokić, A., Vlacic, B. and Silva, S.C.e. (2021), „Toward the inter-channel synergy renaissance in emerging markets: evidence from adding clicks to bricks in Serbia“, International Journal of Emerging Markets, Vol. ahead-of-print No. ahead-of-print. https://doi.org/10.1108/IJOEM-10-2020-1166 (M21)
  • Petković, G., Dokić, A., Vasić, V. (2021). How Does Organisational ICT Implementation Affect E-Commerce Potential? Empirical Evidence from Serbia. Management:Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies. https://doi.org/10.7595/management.fon.2021.0037  (M24)
  • Petković, G., Bogetić, Z., Stojković, D., & Dokić, A. (2020). Sustainable supplier evaluation: From a theoretical concept to a strategic and operational asset in sustainable supply chain management. Ekonomika Preduzeca, 68(3–4), 180–200. https://doi.org/10.5937/ekopre2004180p (M24)
  • Dokić, A., Užar, D., Petković, G., & Stojković, D. (2020). Impact of commercial and investment activities in agriculture on local development. Economics of Agriculture, 67(2), 569–584. https://doi.org/10.5937/ekoPolj2002569D (M24)
  • Petković, G., Bogetić, Z., Stojković, D., Dokić, A. (2020). Trade policy measures for strengthening global value chains and local supply chains in the period of COVID-19 pandemic. Proceedings of The International Scientific Conference, Zagreb, Croatia, pp. 1-14, ISBN 978-953-346-149-6 (M33)
  • Bogetić, Z., Petković, G., Stojković, D., Dokić, A. (2021). Efficient B2B account-based-marketing response for Covid-19 time and beyond. Proceedings of The International Scientific Conference, Zagreb, Croatia, pp. 101-116, ISBN 978-953-346-168-7 (M33)
  • Stojković, D., Dokić, A., Silva, S., Vlacic, B. (2020), Striving for Cross-channel Synergy: A Study of SMEs in Transition Economy. Proceedings of the European Marketing Academy, 49th Annual EMAC Conference, Budapest, Hungary (M33)
  • Dokić, A., Stamenković, S., Stojković, D. (2021). Maloprodaja i operaciona istraživanja: Istraživačke perspektive. XLVIII Simpozijum o operacionim istraživanjima (SYM-OP-IS 2021), pp.433-438, 20.-23. September, Banja Koviljača, Serbia (M33)
  • Stamenković, M., Dokić, A., Stojković, D. (2021). Multiple-channel Strategy Selection: A Novel Application of Dominance-based Rough Set Approach. 31st European Conference on Operational Research, Athens, 256. (M34)
  • Stamenković, M., Stojković, D., & Dokić A. (2022). Attribute Significance Index: A New Take on the Managerial Aspects of Dominance-Based Rough Set Approach. 32nd EURO Conference, 58-59 (M34).
  • Stojković, D., Dokić, A. (2021) Elektronska trgovina u Republici Srbiji, CID Ekonomskog fakulteta, Beograd, ISBN 978-86-403-1713-9 (M42)
  • Bogetić, Z., Dokić, A. (2020). Višeslojno mapiranje dobavljača kao instrument ostvarenja i implementacije održivog lanca snabdevanja. Ekonomska politika i razvoj ‒ tematski zbornik, CID ‒ Ekonomski fakultet, Belgrade, pp. 167‒197. ISBN: 978-86-403-1668-2 (M44)
  • Dokić, A., & Stojković, D. (2020). Elektronska nabavka kao poslovni koncept sa strateškim i operativnim implikacijama po trgovinsko poslovanje (Electronic procurement as a business concept with strategic and operational implications on modern trade). Ekonomske Ideje i Praksa, 36, 31–51. (M51)
  • Stojković, D., Manić, E., Bogetić, Z., Dokić, A. (2018). Regional Retail Sector Development in Serbia – Key Performance and Development Indicators’ Gap. Economic Themes, 56(3), 335–356. DOI: 10.2478/ethemes-2018-0020 (M51)
  • Bogetić, Z., Stojković, D., Dokić, A. (2021). Značaj digitalizacije nabavke u ostvarivanju višekanalne maloprodajne izvrsnosti, Marketing, 52(3) (M51)
  • Petković, G., Dokić, A., Bogetić, Z., & Stojković, D. (2020). The Effects of Covid-19 Pandemics on Changes in Shopping Behavior across Different Market Segments, Journal of Service, Innovation and Sustainable Development, 1(1-2)1, 69-86, DOI: 10.33168/SISD.2020.0105 (M53)
  • Stojković, D., Bogetić, Z., Dokić, A (2021). Trgovačke prakse: zakonska regulativa i uticaj na odnose unutar lanca snabdevanja prehrambenim proizvodima. In: Ekonomska politika u Srbiji i svetu u 2021: u susret globalnim šokovima i rastućoj neizvesnosti. Ekonomski fakultet, Belgrade, pp. 127-143. ISBN 978-86-403-1681-1 (M63)

Obaveštenja

Download