djordjevic

ĐORĐEVIĆ DR ALEKSANDAR

Kabinet:314

Telefon:3021-160

Vreme prijema:Utorak 16-18

Imejl:aleksandar.djordjevic@ekof.bg.ac.rs

Dr Aleksandar Đorđević završio je gimnaziju prirodno-matematičkog smera u Aleksincu. Na Ekonomskom fakultetu u Beogradu je diplomirao 2003. godine. Na istom fakultetu je odbranio magistarski rad 2005. godine i stekao titulu magistra ekonomskih nauka. Završio je i poslediplomske studije na stranom jeziku i stekao zvanje mastera HEC poslovne škole iz Pariza (Executive master d’Economie et Management HEC Paris) koja spada u red najprestižnijih škola menadžmenta u Evropi. 

U toku studija koristio je eminentnu stipendiju OEBS organizacije namenjenu studentima završnih godina i studentima poslediplomskih studija. Takođe, koristio je stipendiju Vlade Francuske za finansiranje postdiplomskih studija u okviru visoko rangiranih univerziteta. 

Na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 2011. godine je odbranio doktorsku disertaciju i stekao zvanje doktora nauka. U toku izrade doktorske disertacije pohađao je letnju školu Prinston univerziteta (Princeton University USA) u SAD-u namenjenu studentima doktorskih studija. 

Od 2004. godine angažovan je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu u sledećim zvanjima: (1) Asistent (2004 – 2012); (2) Docent (2012 – 2017); i (3) Vanredni profesor (2017 – 2022). Na Ekonomskom fakultetu je 2022. godine izabran u zvanje redovnog profesora. Izvodi nastavu na osnovnim studijama na predmetima Ponašanje potrošača, Menadžment vrednosti potrošača i Menadžment preduzeća u turizmu i hotelijerstvu. Na master akademskim studijama izvodi nastavu na predmetima Istraživanje potrošača i Strategijski menadžment turističkih preduzeća. Pored izvođenja nastave, mentorstva, angažmana u komisijama za ocenu i odbranu master i doktorskih radova, dr Aleksandar Đorđević bio je angažovan i na drugim fakultetskim vannastavnim aktivnostima.

U toku profesionalne karijere, pored rada na Ekonomskom fakultetu, radio je kao konsultant, učestvovao u upravljačkim strukturama i držao edukacije zaposlenima na menadžerskim pozicijama u više renomiranih preduzeća i institucija u Srbiji. Učestvovao je u izradi većeg broja naučnoistraživačkih projekata u okviru NICEF-a za potrebe Vlade Republike Srbije i privrednih subjekata u Srbiji. 

Dr Aleksandar Đorđević je od 2011. godine angažovan kao istraživač na naučnoistraživačkom projektu Ministarstva prosvete i nauke Republike Srbije. Član je redakcije časopisa Marketing koji je kategorisan kao vodeći časopis nacionalnog značaja. Takođe je učestvovao kao istraživač na međunarodnim EU projektima.

Oblasti profesionalnog i naučnog interesovanja su ponašanje potrošača (customer behaviour), upravljanje potrošačima (customer managing), marketing i prodaja u turizmu (marketing and sale in tourism) i upravljanje nezavisnim hotelima (hospitality management). 

Objavio je više od 60 naučnih radova. Od ukupnog broja radova više od 30 je objavio u međunarodnim časopisima koji su rangirani na SCI listi ili pripadaju kategoriji M24, kao i u domaćim časopisima nacionalnog značaja kategorije M51. Takođe, objavio je više od 30 radova  koji su prethodno saopšteni na domaćim i inostranim naučnim konferencijama. Svi radovi su objavljeni u časopisima koji su iz oblasti marketinga i menadžmenta ili su saopšteni na konferencijama koje takođe pripadaju oblasti marketinga i menadžmenta. Radovi sadržinski odgovaraju temama koje Dr Aleksandar Đorđević predaje na osnovnim i master akademskim studijama na Ekonomskom fakultetu u Beogradu.

Autor je tri knjige čiji je izdavač Ekonomski fakultet u Beogradu i koje se koriste kao univerzitetski udžbenici na  osnovnim i master akademskim studijama:

Đorđević A., Marinković V., (2019), Upravljanje potrošačima: Pristup baziran na vrednosti, Naučna monografija, CID Ekonomksi fakultet u Beogradu  ISBN: 978-86-403-1587-6 

Maričić B., Đorđević A., (2012), Kreiranje i isporučivanje vrednosti potrošačima, CID Ekonomski fakultet u Beogradu, ISBN: 978-86-403-1229-4 

Đođrević A., Zečević B., (2014), Kreiranje vrednosti u turizmu, CID Ekonomski fakultet u Beogradu, ISBN: 978-86-403-1229-5

Pet izdvojenih naučnih radova dr Aleksandra Đorđevića:

  1. Kalinić, Z., Marinković, V., Đorđević, A. and Liebana-Cabanillas, F. (2020), „What drives customer satisfaction and word of mouth in mobile commerce services? A UTAUT2-based analytical approach“, Journal of Enterprise Information Management, Vol. 33 No. 1, pp. 71-94. https://doi.org/10.1108/JEIM-05-2019-0136 (M21)
  2. Marinković, V., Đorđević, A., Kalinić, Z., (2019), The moderating effects of gender on customer satisfaction and continuance intention in mobile commerce: a UTAUT-based perspective, Technology Analysis & Strategic Management, pp. 306-318. ISSN: 1465-3990, (M23)
  3. Đorđević A., Hristov B., (2016), Creating package tours in tour operator business: Analysis of key benefits for tourists, Ekonomika preduzeća, Br. 3-4, 2016. Beograd, str. 249 – 263. ISSN 0353 – 0443X (M24)
  4. Đorđević A., Kovačević I., Zečević B., (2017), Importance of different attraction factors within summer tourist destinations for tourist, Teme, Vol. XLI, br. 3, str. 687 – 709. ISSN 0353-7919 (M24)
  5. Đorđević A., Zečević B., Đorđević A., (2020), Ključni faktori u izboru hotela od strane poslovnih putnika, Marketing, Vol. 51, Broj 1, str. 12 – 23. ISSN 0354-3471 (M51)

Obaveštenja

II test iz predmeta Meandžment vrednosti potrošača biće održan 8. decembra u 16h u sali A1. Neće biti nikakvih odlaganja zbog aktuelnih okolnosti, već se test održava u skladu sa ranije definisanim planom.