ЂОРЂЕВИЋ ДР АЛЕКСАНДАР
Кабинет:314
Телефон:3021-160
Време пријема:Utorak 16-18
Имејл:aleksandar.djordjevic@ekof.bg.ac.rs
Др Александар Ђорђевић завршио је гимназију природно-математичког смера у Алексинцу. На Економском факултету у Београду је дипломирао 2003. године. На истом факултету је одбранио магистарски рад 2005. године и стекао титулу магистра економских наука. Завршио је и последипломске студије на страном језику и стекао звање мастера ХЕЦ пословне школе из Париза (Executive master d’Economie et Management HEC Paris) која спада у ред најпрестижнијих школа менаџмента у Европи.
У току студија користио је еминентну стипендију ОЕБС организације намењену студентима завршних година и студентима последипломских студија. Такође, користио је стипендију Владе Француске за финансирање постдипломских студија у оквиру високо рангираних универзитета.
На Економском факултету у Београду 2011. године је одбранио докторску дисертацију и стекао звање доктора наука. У току израде докторске дисертације похађао је летњу школу Принстон универзитета (Princeton University USA) у САД-у намењену студентима докторских студија.
Од 2004. године ангажован је на Економском факултету Универзитета у Београду у следећим звањима: (1) Асистент (2004 – 2012); (2) Доцент (2012 – 2017); и (3) Ванредни професор (2017 – 2022). На Економском факултету је 2022. године изабран у звање редовног професора. Изводи наставу на основним студијама на предметима Понашање потрошача, Менаџмент вредности потрошача и Менаџмент предузећа у туризму и хотелијерству. На мастер академским студијама изводи наставу на предметима Истраживање потрошача и Стратегијски менаџмент туристичких предузећа. Поред извођења наставе, менторства, ангажмана у комисијама за оцену и одбрану мастер и докторских радова, др Александар Ђорђевић био је ангажован и на другим факултетским ваннаставним активностима.
У току професионалне каријере, поред рада на Економском факултету, радио је као консултант, учествовао у управљачким структурама и држао едукације запосленима на менаџерским позицијама у више реномираних предузећа и институција у Србији. Учествовао је у изради већег броја научноистраживачких пројеката у оквиру НИЦЕФ-а за потребе Владе Републике Србије и привредних субјеката у Србији.
Др Александар Ђорђевић је од 2011. године ангажован као истраживач на научноистраживачком пројекту Министарства просвете и науке Републике Србије. Члан је редакције часописа Маркетинг који је категорисан као водећи часопис националног значаја. Такође је учествовао као истраживач на међународним ЕУ пројектима.
Области професионалног и научног интересовања су понашање потрошача (customer behaviour), управљање потрошачима (customer managing), маркетинг и продаја у туризму (marketing and sale in tourism) и управљање независним хотелима (hospitality management).
Објавио је више од 60 научних радова. Од укупног броја радова више од 30 је објавио у међународним часописима који су рангирани на СЦИ листи или припадају категорији М24, као и у домаћим часописима националног значаја категорије М51. Такође, објавио је више од 30 радова који су претходно саопштени на домаћим и иностраним научним конференцијама. Сви радови су објављени у часописима који су из области маркетинга и менаџмента или су саопштени на конференцијама које такође припадају области маркетинга и менаџмента. Радови садржински одговарају темама које Др Александар Ђорђевић предаје на основним и мастер академским студијама на Економском факултету у Београду.
Аутор је три књиге чији је издавач Економски факултет у Београду и које се користе као универзитетски уџбеници на основним и мастер академским студијама:
Ђорђевић А., Маринковић В., (2019), Управљање потрошачима: Приступ базиран на вредности, Научна монографија, ЦИД Економкси факултет у Београду ИСБН: 978-86-403-1587-6
Маричић Б., Ђорђевић А., (2012), Креирање и испоручивање вредности потрошачима, ЦИД Економски факултет у Београду, ИСБН: 978-86-403-1229-4
Ђођревић А., Зечевић Б., (2014), Креирање вредности у туризму, ЦИД Економски факултет у Београду, ИСБН: 978-86-403-1229-5
Пет издвојених научних радова др Александра Ђорђевића:
- Kalinić, Z., Marinković, V., Đorđević, A. and Liebana-Cabanillas, F. (2020), „What drives customer satisfaction and word of mouth in mobile commerce services? A UTAUT2-based analytical approach“, Journal of Enterprise Information Management, Vol. 33 No. 1, pp. 71-94. https://doi.org/10.1108/JEIM-05-2019-0136 (M21)
- Marinković, V., Đorđević, A., Kalinić, Z., (2019), The moderating effects of gender on customer satisfaction and continuance intention in mobile commerce: a UTAUT-based perspective, Technology Analysis & Strategic Management, pp. 306-318. ISSN: 1465-3990, (M23)
- Đorđević A., Hristov B., (2016), Creating package tours in tour operator business: Analysis of key benefits for tourists, Ekonomika preduzeća, Br. 3-4, 2016. Beograd, str. 249 – 263. ISSN 0353 – 0443X (M24)
- Đorđević A., Kovačević I., Zečević B., (2017), Importance of different attraction factors within summer tourist destinations for tourist, Teme, Vol. XLI, br. 3, str. 687 – 709. ISSN 0353-7919 (M24)
- Đorđević A., Zečević B., Đorđević A., (2020), Ključni faktori u izboru hotela od strane poslovnih putnika, Marketing, Vol. 51, Broj 1, str. 12 – 23. ISSN 0354-3471 (M51)
Обавештења
Ispit iz Ponašanja potrošača (II TERMIN) biće održan 17.9, u 17.00h u sali 21.