
CHRONEOS KRASAVAC DR BILJANA
Kabinet:431
Telefon:3021186
Vreme prijema:utorak 18-20
Imejl:biljana.krasavac@ekof.bg.ac.rs
Rođena je 1964. godine u Novom Sadu, gde je završila osnovnu i srednju školu. Na Ekonomskom fakultetu u Novom Sadu diplomirala je 1988. godine. Magistrirala je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu 1994. godine. Godine 1989. primljena je za asistenta-pripravnika na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Za asistenta je izabrana 1994. godine. Na stručnom usavršavanju je boravila u Italiji (1993. godine). U nastavi na četvorogodišnjim studijama izvodi vežbe iz sledećih predmeta: Istraživanje marketinga i marketinški informacioni sistemi, Istraživanje tržišta, Projektovanje informacionih sistema i Osnovi statisticke analize. Takođe izvodi vežbe i na Višoj poslovnoj školi u Beogradu. Saradnik je Naučnog društva ekonomista i član Statističkog društva Srbije. Dobitnik je Nagrade za najbolju magistarsku tezu u 1994. godini fondacije Markplan.
Reference:
1. Gary Jones, Marketing Decisions, Longman Group UK Ltd, 1991, prikaz, Marketing 2/1992.
2. Menadžment u funkciji inovacija (redaktor M. Milisavljevic): „Struktura i dinamika u privredi Srbije“, koautor H. Hanić, Z. Bogetić, str. 52-64, Centar za menadžment, Univerzitet u Beogradu, Beograd, 1995.
3. Leksikon poslovne informatike. koautor, redaktor H. Hanić, „Sistem informacija za upravljanje marketingom“, str. 138-141, Izdavač: „Znak“, Beograd, 1995.
4. Menadžment u funkciji inovacija, knjiga II (redaktor M. Milisavljević): „Inoviranje proizvoda“, koautor H. Hanić. str. 124-129. Centar za menadžment. Univerzitet u Beogradu. Beograd 1996.
5. Uloga iskustva u procesu korišcenja informacija i donošenja odluka od strane marketing menadžera. peti međunarodni simpozijum “ Menadžment i razvoj preduzeća“, Vrnjačka Banja, 29-31. 05. 1996.