ZoranBogetic

БОГЕТИЋ ДР ЗОРАН

Кабинет:619

Телефон:3021163

Време пријема:sreda18-20 (konsultacije će biti organizovane putem Zoom platforme, neophodna prethodna najava mejlom)

Имејл:zoran.bogetic@ekof.bg.ac.rs

Rođen je 21, VI-1966. Završio Ekonomski fakultet u Beogradu 1991. godine (prosečna ocena 9,73), smer spoljne trgovine i smer unutrašnje trgovine U toku studija stipendista Vlade Republike Srbije u okviru “programa za mlade talente”. Poslediplomske studije (1991-1995) završio na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, smer unutrašnja trgovina (prosečna ocena 10), a 25. IX-1995. Odbranio magistarsku tezu “Izbor strategije nabavke trgovinskog preduzeća”. Kao poslediplomac stipendista Sasakava fondacije. Doktorsku disertaciju ( mentor Prof.dr S.Lovreta ) iz oblasti poslovnog upravljanja – tema: “Modeli upravljanja kategorijama proizvoda u kanalima prometa” – odbranio februara 2006. na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Od 21.X–1991. stalno zaposlen na Ekonomskom fakultetu u Beogradu gde je izvodio vežbe na sledećim predmetima: Trgovinski menadžment, Ekonomika trgovine, Kanali marketinga i Trgovinski marketing i menadzment prodaje. Na Fakultetu za menadžment “Braća Karić”, od 1993. pa do septembra 2002. honorarno izvodio nastavu na predmetu Marketing. Od 10. oktobra 2006. izabran je u zvanje docenta na Ekonomskom Fakultetu u Beogradu gde izvodi nastavu na predmetima Kanali marketinga, Trgovinski menadzment, Trgovinski marketing i menadžment prodaje i Menadžment lanca snabdevanja.

Na Fakultetu za poslovne studije (Montenegro Business School) Univerziteta Mediteran izvodio je nastavu na predmetu Ponašanje potrošača, na redovnim studijama, a na master programu trenutno predaje na predmetu Menadžment kanala marketinga.

Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu, u okviru SBS (Sarajevo Business School) programa saradnje sa Griffith College Dublin, 2009. godine izvodio je nastavu na predmetu Principi marketinga (program dvostruke diplome, na engleskom jeziku).

Bio je pozivni predavač Beogradske otvorene škole i Alternativne akademske obrazovne mreže.

Od oktobra 2007. godine Bogetić je vanredni član Naučnog društva ekonomista.

Govori engleski jezik. Kompjuterske veštine: MicrosoftWord, PowerPoint, Excel, Explorer.

Studijski boravci
U periodu mart-maj 1992. Studijski boravak na Limburg Business School (Haselt), Belgija, a po osnovu TEMPUS programa EU (kurs marketing menadžmenta). U periodu 27. januar – 22. februar 2003., Akademski boravak u Francuskoj na ESC Marseille – Provence Graduate School of Management i ESSEC Business School. U periodu 17-21 maj 2003. , uCompany restructuring and European enlargementučesnik na Split workshop-u organizaciji Francuske fondacije za menadžment obrazovanje (FNEGE). JFDP stipendista u periodu avgust 2003 – jul 2004, na George Washington University, Washington DC

Članci (nakon izbora u zvanje vanrednog profesora)
Bogetić Z., Veljković S., Stanković Lj., ˝ Značaj koncepta menadžmenta ključnih kupaca i primena u poslovnoj praksi preduzeća u Srbiji ˝, u Novi metodi menadžmenta i marketinga u podizanju
konkurentnosti srpske privrede, Janićijević N., Lovreta S. redaktori, Ekonomski fakultet Univerzitet u Beogradu, Ekonomski fakultet Subotica, Univerzitet u Novom Sadu, Naučno društvo ekonomista Srbije,
Subotica-Palić, 2011, str. 233-249. ISBN 978-86-403-1179-3

Bogetić Z., Petković G., ˝Developing Key Accounts Portfolio – Challenges in Time of Crisis˝, The Role of Contemporary Management and Marketing Methods in Improvement of Competitiveness of the Companies in Serbia within the Process of its Integration to the European Union, Janićijević N. (Ed.), 2012, Faculty of Economics, University of Belgrade, Belgrade, p. 259-280, ISBN: 978-86-403-1259-2

Stojković, D., Lovreta S., Bogetić, Z. „Increasing competitiveness of firms in Serbia through the development of e-commerce – multichannels perspective“, Competitiveness of Firms, Industries and Countries – Cause and Solution of European Crises, 20-21st September 2013, Belgrade, Serbia,European Association for Comparative Economic Studies – EACES, www.ekof.bg.ac.rs

Lovreta S., Stojković, D., Bogetić, Z. “ Sve veća uloga trgovine i ostalih kanala marketinga u jačanju konkurentnosti srpske privrede“ u Janićijević, N., Lovreta S. Redaktori, „Konkurentnost preduzeća u Srbiji“, CID Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 2013, str. 125-146, ISBN: 978-86-403-1340-7

Petković G., Bogetić Z., ˝ Different perspectives of the retail marketing development ˝, Contemporary Management and Marketing Methods in Improving Competitiveness of Companies in Serbia in the Process of its Integration in European Union, Janićijević N. (Ed), 2014, , Faculty of Economics, University of Belgrade, Belgrade, p 105-118, ISBN 978-86-403-1394-0

Bogetić Z., Petković G., ˝ Kako pripremiti trgovinsko poduzeće za shopper marketing?˝, Zbornik radova – Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje, Medjunarodni znanstveni skup, Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, Zbornik uredili: Knego N., Renko S., Knežević B.,19-20.11.2014., p. 140-154, ISBN 978-953-346-004-8, http://web.efzg.hr/dok/kid/TRADE%20PERSPECTIVES%202014.pdf

Petković G., Lovreta S., Bogetić Z., ˝Achievements and Development Potentials of Serbian Mountain Tourism ˝, Ekonomske ideje i praksa, br.13, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, mart 2014., pp.33-46

Bogetić Z., Stojković D., Kaličanin Đ., „Key role of category management in integrated supply chain“, 3 rd International Scientific Conference: Contemporary issues in economics, business and management – EBM 2014, Conference Proceedings, Edited by Radosavljevic G., Faculty of economics, University of Kragujevac, Kragujevac 2015., p 291-307, ISBN: 978-86-6091-049-5

Kaličanin Đ, Veljković S., Bogetić Z., ˝ Brand orientation and financial performance nexus˝, Industrija, Vol. 43, No.1, Beograd, pp. 155-173, DOI: 10.5937/ industrija 43-7592 UDC: 005.345:005.936.43 005.42 658.14/.17

Prikazi knjiga
Paunović, S., 1996. “Preduzetništvo od biznis ideje do realizacije”, Ekonomska misao, januar-juni.
Ivanović, P. 1997., “Strategija distribucije- evolucija i perspektive trgovine u Crnoj Gori”, Direktor, januar.
Lovreta,S i Petković,G., 2002. “Trgovinski marketing”, Ekonomika preduzeća, mart-april
Lovreta,S i Petković,G., 2010. “Trgovinski marketing” četvrto izdanje (CID Ekonomskog fakulteta u Beogradu), Marketing, Vol. 41, No. 1, str. 69-70
Veljković S., 2010. “ Brend menadžment u savremenim tržišnim uslovima” prvo izdanje (CID Ekonomskog fakulteta u Beogradu), Marketing, Vol. 41, No. 3, str. 207-208

Monografije
Menadžment u funkciji inovacija- knjiga I. 1995. Univerzitet u Beogradu – Centar za menadžment.
Menadžment u funkciji inovacija- knjiga II. 1996. Univerzitet u Beogradu – Centar za menadžment.
Ekonomski rečnik, 2001. Univerzitet u Beogradu – Ekonomski fakultet u Beogradu
Strategoja razvoja trgovine Grada Beograda, član tima, 2008, redaktor Prof. Dr Stipe Lovreta, CID Ekonomskog fakulteta u Beogradu
Strategija razvoja trgovine Republike Srbije, član tima, 2009, redaktor Prof. Dr Stipe Lovreta, CID Ekonomskog fakulteta u Beogradu i Vlada Republike Srbije (Ministarstvo trgovine i usluga)

Knjige
Koautor., 1997., Savremena trgovina naftom i naftnim derivatima (Redaktor: Prof.dr S. Lovreta), Beograd: Eurotrend marketing.
Koautor, 2000. , Pekabetina škola trgovine (Redaktori: Prof.dr S.Lovreta i dr G.Petković, vanr.prof.), Beograd: Pekabeta
Autor, 2007., Menadžment kategorije proizvoda (Category Management), Ekonomski fakultet u Beogradu CID i Data Status, Beograd
Koautor, 2010, Menadžment odnosa sa kupcima (Redaktori: Prof.dr S.Lovreta i Prof. dr G.Petković),, Ekonomski fakultet u Beogradu CID i Data Status, Beograd

Rečnici
Koautor, 2006, Ekonomski rečnik, redaktori: Jakšić M., Backović M., Cerović B. i Medojević B., Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, CID, Beograd
Koautor, 2010, Ekonomski rečnik, redaktori: Jakšić M., Backović M., Cerović B. i Medojević B., Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu, CID, Beograd
Projekti
“Marketinško predstavljanje crnogorske regije u svetu”, 1991/1992. član tima, Naručilac: Vlada Republike Crne Gore, Nosilac projekta: IMS Studio 6- Jugoslavija.
“Makroorganizaciono prestrukturiranje trgovinskog preduzeća C market”, 1992/1993, član tima, Naručilac: preduzeće C market, Nosilac projekta: CES MECON.
“Menadžment u funkciji inovacija”, 1995/1996. član tima, Naručilac: Ministarstvo za nauku i tehnologiju, Nosilac projekta: Centar za menadžment Univerziteta u Beogradu.
“Reorganizacija preduzeća Milan Premasunac-Kačarevo”, 1997. Nosilac projekta, Naručilac: navedena firma.
“Privredni sistem i ekonomska politika Srbije”, 1995-2000. član tima, Naručilac: Ministarstvo za nauku i tehnologiju, Nosilac projekta: Ekonomski fakultet u Beogradu.
“Uvođenje marketinga u PIK Takovo”, Jesen 1997.-proleće1998. član tima, Naručilac: PIK Takovo, Nosilac projekta: Ulixes -N.Sad.
“Efekti privatizacije u Srbiji:…”. 2002, član tima, Naručilac: Ministarstvo za nauku i tehnologiju, Nosilac projekta: Ekonomski fakultet u Beogradu
“Strategija i politika trgovine Srbije”. 2008, član tima, Naručilac: Ministarstvo za trgovinu i usluge, Nosilac projekta: Ekonomski fakultet u Beogradu
“Strategija razvoja trgovine Grada Beograda”, 2008, član tima, Naručilac: Sekretarijat za privredu Grada Beograda, Nosilac projekta: Ekonomski fakultet u Beogradu
˝Istraživanje odnosa i saradnje između učesnika na tržištu Republike Srbije˝, 2009-2010, član tima, Naručilac: Sektor za trgovinu, cene i zaštitu potrošača Ministarstva trgovine i usluga, Nosilac projekta: Ekonomski fakultet u Beogradu
˝Uloga savremenih metoda menadžmenta i marketinga u unapređenju konkurentosti preduzeća u Srbiji u procesu njene integracije u EU˝, 2011-2015, član tima, Naručilac: Ministarstvo za nauku, Nosilac projekta: Ekonomski fakultet u Beogradu

Angažmani
Od oktobra 1998. godine do aprila 2014. godine savetnik u Montecco Inc. (Podgorica, MNE)
Drugi prethodni angažmani
Član Saveta Ministarstva za trgovinu i turizam Vlade Republike Srbije.
Član Nadzornog odbora preduzeća Slobodna Zona Beograd.
Član UO Srpske banke
Brojni inhouse trening programi na temu konkurentskog pozicioniranja i margetinga i menadžmenta uopšte, u preduzećima poput: Pekabeta, Beo Petrol, CBA alijansa, Evropa lek, Velefarm, Nelt, Metalac Proleter, Metalac AD, Interpromet, Delhaize Serbia, Phoenix, Volga, itd.

Aktuelna istraživačka preokupacija
Trgovinski menadžment i marketing, menadžment kanala marketinga, menadžment kategorije proizvoda, menadžment lanca snabdevanja, strategija efiksanog odgovora potrošaču, menadžment odnosa sa kupcima, shopper marketing

Обавештења

Informacije za pristup Zoom konsultacijama:

Join Zoom Meeting
https://us04web.zoom.us/j/6972125692?pwd=Wm54dTRQKzY0TUFBdHV2a0c0NXRxUT09

Meeting ID: 697 212 5692
Passcode: 1V8z5q

Download