Јубиларни 10. „AcademIAA program“ у организацији „IAA Serbia“
Међународно удружење за маркетиншке комуникације (IAA Serbia) организује јубиларни 10. по реду AcademIAA програм, са добро познатим модулима – Креатива, Медији, Истраживање и аналитика, Дигитал и Бизнис. Сваки од модула координирају стручњаци из релевантних области који иза себе имају завидно искуство и изузетне резултате:
- БИЗНИС / Ђорђе Јовановић, Marketing Director, Xiaomi Balkan
- ИСТРАЖИВАЊЕ И АНАЛИТИКА / Миња Стојанов, Internal Business Development Director, EyeSee
- КРЕАТИВА / Владимир Митровић, Creative Director, Ovation BBDO
- ДИГИТАЛ / Ива Митровић, Digital Creative & Strategy Director, Fullhouse Ogilvy
- МЕДИЈИ / Бранислава Цагронов, Managing Director Initiative & Media Jobs Serbia
Од ове године, AcademIAA се организује петком од 14 до 18 часова, у периоду од 12. септембра до 11. децембра у простору тренинг центра компаније Doing, а полазници ће имати прилику да чују преко 40 предавача и панелиста.
Сви пријављени кандидати пролазе два круга селекције. Циљ је да се одабиром најбољих формира складна генерација, са оптималним бројем полазника.
Као и претходних година, IAA Serbia обезбеђује 3 стипендије за студенте који прођу оба круга селекције са највишим оценама.
Пријаве су отворене до 15. августа 2025. године.
Све додатне информације доступне су на САЈТУ.