Трговински маркетинг и менаџмент продаје

Обавештења

2017. година

 Презентације такмичарских екипа:

Trgovinska-marka Davidovic Milovancevic Braunovic

Cene -Vukasin-Krajinovic-Ljusic

Uredjenje prostora – Stojanovic-Milicevic

Такмичење 2017. – Среда, 14. јуни 2017. године, Професорска сала у 16,00 часова

Финале екипног такмичења се одржава у форми јавне презентације резултата такмичарских екипа са почетком у 16,00 у Професорској сали. Жири је састављен од представника познатих и успешних институција и компанија – Delhaize, Потрошачки саветник, GFK, Нелт, Frikom, Sport Vision.

Позивамо све да присуством дају колегијалну подршку такмичарима и својим присуством увеличају овај значајан догађај.

Презентовани резултати истраживања и додатна инструкција за писање рада

Линкови испод овог текста вас воде на презентације одржане на часовима где смо се упознали са неким основним карактеристикама тржишта, затим са односом према трговинским маркама и са односом према ценама.

Имајте у виду следеће напомене:

  • Изложени резултати се односе на становнике Београда, уопште, али не и на купце вашег предузећа нити на купце у конкурентским продавницама. Ваш задатак је управо да анализирате позицију једног предузећа и предложите, на основу резултата, стратегију конкретног предузећа.
  • Очекује се да ваш рад буде заснован на резултатима анкетирања из 2017. године уз могућ осврт на резултате остварене у претходним годинама.
  • Не очекује се да ваш рад буде претежно заснован на препричавању књиге и на вашем здраворазумском размишљању. И једно и друго је добродошло, али само као алат за разумевање резултата истраживања.
  • Не очекује се колективни рад студената – свака уочена сличност са другим радовима ће трајно водити ка дисквалификацији из процеса полагања по савременом принципу уз могућност полагања по основу извлачења цедуљица са питањима.

Strategija-cena-maloprodajnih-objekata-u-Beogradu-GRAF2-1

Trgovinska marka, Milovančević-Braunović- Davidović

Рок за предају приступних радова за предрок се помера на суботу, 27.5.2017. Радове пошаљите до суботе у поноћ,  00.00h.

Обавештење

Задатак за приступни рад и све потребне податке можете пронаћи мало ниже, на овој страници (након што се упознате са информацијама о последњем гостовању у школској години).

Последње гостовање за школску 2016/2017

Искористите прилику да на последњем гостовању у овој школској години сусретнете, чујете, питате и представите се стручњацима који долазе из једне од маркетиншки најкреативнијих индустрија (смрзнути програм).

Plakat Frikom

 

Приступни рад 2017

За потребе израде приступног рада 2017. године на располагању су следећи подаци:

BAZA 2017 BEZ LICNIH PODATAKA

Sifrarnik2017 KONACANN

Списак студената са појединачним задацима  за израду приступног рада се налази у следећем ексел документу.

Zadatak-2017tmmp13maj

Други колоквијум

Kolokvijum iz predmeta Тrgovinski marketing i menadžment prodaje održaće se u sredu 10.5.2017. u 18h. Za starije generacije, kolokvijum će biti održan u A1, dok će studenti tekuće generacije kolokvijum raditi u A6. Glave obuhvaćene kolokvijumom: 10,11,14,15,16 i 19.

 

strategija poster 03 IV fin copy[241]

Drugo gostovanje – Sportvision

sport vision

 

Kolokvijum iz predmeta trgovinski marketing i menadžment prodaje održaće se u sredu
5.4.2017. u 18h. Za starije generacije, kolokvijum će biti održan u A1, dok će studenti tekuće generacije kolokvijum raditi u A6. Materija obuhvaćena kolokvijumom: prvih devet glava, kao i glava 17.

EKOF VELIKO PREDAVANJE - A3+5mm bleed!

15 MODEL PROGRAMIRANJE ZALIHA POMOCU GMROI

Прво гостовање

Као део обавезних наставних активности, прво предавање гостујућих предавача 22. марта 2017. године ће одржати колеге – директори из Нелт групе, Милош Јелић и Роберт Јеноваи. Детаље гостовања можете видети на плакату.

NELT Ekonomski Fakultet POSTER (B2)

 

2016. година

Ispitna pitanja TMMP

ТАКМИЧЕЊЕ

Резултати такмичења – Маркетинг београдских трговаца прехрамбеном робом:

1. Промоција

2. Профил потрошача

3. Амбијент продавница

Честитамо победницима, другој и трећој екипи, као и свим учесницима такмичења и традиционалног студентског пројетка „Истраживање београдске малопродаје прехрамбеном робом“. Вест и фотографије погледајте на

http://www.ekof.bg.ac.rs/odrzano-takmicenje-studenata-cetvrte-godine-smera-trgovinski-menadzment-i-marketing/

 

Место: Сала 31, Време: 9,00

На такмичењу учествују екипе са следећим радовима:

Ambijent Dimović Kovačević Sužnjević

Asortiman-beogradskih-trgovaca-prehrambenom-robom

Cene beogradskih trgovaca prehrambenom robom

Profil potrosaca beogradskih trgovaca prehrambenom robom

Promocija Grković, Stojanović, Tomović

Trgovinska-marka-Vlahović-Stepanović-i-Aksentijević

 

STUDENTSKE PREZENTACIJE – U narednim prezentacijama se nalaze osnovni zaključci prezentovani i diskutovani na časovima. Ove prezentacije mogu poslužiti samo kao informacija i izvor ideja za individualne prezentacije svakog kandidata koji piše svoj pristupni rad.

Profil potrošača

Jovanović, Ivanović, Vlajnić – Asortiman

Unutrasnji ambijent Dimovic Kovacevic Suznjevic

Задатак 2016. година

Zadatak-2016tmmp10maj

Гостовање

Том Живановић, регионални директор трговинског предузећа Феникс фарма (веледрогерије и ланци апотека) гостоваће на Економском факултету у Београду у среду, 11. маја, 2016. године.

Место: А4

Време: 19,00

tom modern pharmacy B2 green 29 IV fin

Прве презентације

У понедељак, 09. 05.2016. године, биће разматране презентације на следеће теме:

  1. Профил потрошача београдских трговаца прехрамбеном робом
  2. Асортиман београдских трговаца прехрамбеном робом
  3. Цене београдских трговаца прехрамбеном робом

Презентације врше тимови који су се за ове теме пријавили.

Анкета 2016

У наредна два фајла се налазе 1) база података прикупљених анкетирањем домаћинстава и 2) шифрарник за тумачење података унетих у базу:

ispravljena baza 2016

Sifrarnik2016

База података је у ексел формату и могуће је тако и обрађивати. Препоручује се, ко то може, коришћење и обрада базе у статистичком програму ради лакше обраде и детаљнијих добијених резултата (СПСС, на пример).

Гостовање

image001

Plakat B2 za ekonomski fakultet – APRIL 2016

Обавештење о гостовању: у четвртак, 28.04.2016. године гостоваће потпредседница за управљање категоријама производа у компанији Делезе, Србија, Јелена Влаховић Кнежевић, некада студент смера трговина на Економском факултету у Београду. Погледајте (стрпљиво, можда се мало дуже учитава):

Delhaize – APRIL 2016

 

Polazne_tacke_za_anketiranje_2016 се налазе на овој вези.  Анкетирање МОЖЕ ДА ПОЧНЕ и трајаће од 07. до 17. априла. Предавање анкета 18. априла на часовима од 16,00-17,00.

Колоквијум

Колоквијум из Трговинског маркетинга и менаџмента продаје ће се одржати 11. априла  2016. u 20h у A1.

Треће обавештење: у среду 16.03.2016. године, уважена гошћа Наташа Ђурђевић ће одржати предавање у А1, 19.00 часова – погледајте постер (стрпљиво, можда се мало дуже учитава):

CC poster predavanje

Друго обавештење за 2016. годину: доступан је уџбеник „Трговински маркетинг и продаја“, С. Ловрета, Г.Петковић, З.Богетић, Д.Стојковић, ЦИД, Економски факултет, Универзитет у Београду, 2016.

Прво обавештење за 2016. годину: у припреми је нови уџбеник „Трговински маркетинг и продаја“ који ће стићи током почетка семестра.

2015. godina

Takmičenje iz Trgovinskog marketinga i menadžmenta prodaje

Takmičenje će se održati 15. juna 2015. godine, u 13,00 časova u Sali 28.

Učešće u žiriju su potvrdili predstavnici kompanije Delhaize.

 

Poslednji ažurirani spisak za posetu kompaniji Delhaize PosetaDelhaize1205Spisak

Ispit 2015. godine

U narednim prezentacijama se nalaze osnovni zaključci prezentovani i diskutovani na časovima. Ove prezentacije mogu poslužiti samo kao informacija i izvor ideja za individualne prezentacije svakog kandidata koji piše svoj pristupni rad.

Trgovinska marka – Janjic Rankovic Antonic

Asortiman – Kukic Maric Stojanovic

Promocija – Adamovic Jovanovic Kokeza

Unutrasnji ambijent – Milic Rosic Paunovic

Personal – Lukic Armanda Lucic

Fajl koji sledi, zadatak 2015 – 1, sadrži dopunjeni spisak studenata sa dodeljenim kompanijama i temama za rad (opšta pitanja i specifična pitanja). Za sve nedoumice, obratite se na pego@eunet.rs

Zadatak-2015-4

U naredna dva fajla, Baza2015konacno, i Sirfarnik2015konacno, nalaze se baza podataka i šifrarnik za tumačenje pozicija u ovoj bazi, na osnovu anketiranja koje je sprovedeno u domaćintvima. Eksel fajl sadrži i kvalitativne podatke koji se mogu koristiti za interpretaciju rezultata.

BAZA2015 konacno

Sifrarnik2015 konacno

 

Polazne_tačke_za_anketiranje_2015

U Excel tabeli koju dobijate klikom na gornji naslov, nalaze se polazne tačke za anketiranje pored svakog imena. Budući da su mnoge polazne tačke prvi put unete u tabelu za anketiranje, moguće su greške koje uzrokuje neažurnost postojećih baza podataka (mapa grada, ulica i brojeva). Ukoliko dodje do problema obratite se na email nbumbic@gmail.com ili vašem administratoru iz grupe.

Prvi kolokvijum iz predmeta Trgovinski marketing i menadžment prodaje

01.04.2015. godine, sreda, 18,00 časova, A6 (A4 i S22). Okupljanje studenata u A6. Potreban broj poena za pozitvnu ocenu na kolokvijumu je 10. Potreban broj poena za učešće na studentskom projektu na predmetu je 12 poena.

Delhaize Group – Jelena Knežević-Vlahović, vice president for CM, Sanja Jevdjenijević Director HR

01.04.2015. godine, u 19.30 časova, sreda, A4. Predavanje i razgovor sa studentima na temu maloprodaje prehrambenom robom u Srbiji, novim konceptima trgovinskog marketinga i menadžmenta i gradjenju poslovne karijere u maloprodajnoj delatnosti.

Phoenix Pharma – Tom Živanović, regionalni direktor

25.03.2015. godine, sreda, 19,30 časova, A4. Predavanje i razgovor sa studentima na temu vodeće maloprodajne strategije u farmaceutskom sektoru uSrbiji, o savremenim konceptima distribucije i maloprodaje farmaceutskih proizvoda i gradjenju poslovne karijere u trgovini farmaceutskim proizvodima.

 

2014. godina

Drugi termin u novembarsko-decembarskom roku će se održati u utorak 9.12. u 12h u S12.

Због ванредне ситуације у целој земљи и одлуке ректората Унивезитета помера се алтернативни термин за колоквијум који је требало да се одржи у четвртак 22.05.2014. Нови термин за колоквијум је понедељак 26.05.2014. у с21 у 10 ч. Поправни колоквијум ће се одржати у среду 28.05.2014. у 10 сати у с15. За оне који буду полагали колоквијум 26.05.2014. биће одређен још један термин за поправни колоквијум уколико буде потребе за тим.

Презентација завршних радова ће се одржати 26.05. у 10 сати у с25. Студенти који желе тада да презентују радове треба да их посаљу на е-маил професора закључно са петком 23.05.2014. Алтернативни термин за презентацију радова је 02.06.2014. у 10 сати у с27. Студенти који желе тада да презентују треба радове да пошаљу закључно са петком 30.05.2014. Сви остали студенти радове морају да доставе до петка 6. јуна 2014. 24:00.

Delhaize Serbia – praksa za studente Ekonomoskog fakulteta
Kupac i tgrovac – BIC praksa

Презентације 2014 

Lokacija2014
Personal u maloprodajnim objektima
polazne_tacke_za_anketiranje_2014
Profil kupaca
Trgovinska marka – Beogradsko tržište prehrambene robe

Презентације 2013 

Teme za ispit 2013
Cene
Uredjenost maloprodajnih objekata
Demografsko ekonomski profil kupaca razliitih trgovaca
Prodaja i uloga prodavaca
Promocija i konkurencija
unutrasnje uredjenje
Unapredjenja prodaje kao poseban oblik promocije
Trgovinska marka 03-2
Brend trgovine – imidz preduzeca
Strategija cena-korigovano
ASORTIMAN BEOGRADSKIH TRGOVACA PREHRAMBENOM ROBOM -OPSTE
MENADZMENT KATEGORIJE PROIZVODA

spisak 2012 teme novi
spisak studenata i tema
Raspored studenata po opstinama
Tabele 2002-2009 za pristupni
Pristupni radovi TM RASPORED STUDENATA

Download 2014 

Lokacija2014 (1)
teme za pristupni rad 2014
Prepravljene Ankete TMMP 2014
Sifrarnik 2014

Download 2013 

Teme za ispit 2013 (1)
Baza podataka – Istrazivanje maloprodaje 2013
Sifrarnik 2013