
Студенти ЕКОФ-а = експерти дигиталног маркетинга
На финалном догађају, после два месеца рада на студији случаја, проглашени су победници Case study challenge DGM 2023. Већ трећу годину за редом, у оквиру предиспитних активности на предмету Дигитални маркетинг, организује се такмичење тимова у решавању студије случаја. Тимови половином марта добијају реалан пословни проблем од компаније-спонзора, и уз менторске консултације са компанијом, дају своја решења маркетиншког деловања у конкретној ситуацији. На последњем часу у семестру из предмета Дигитални маркетинг, тимови презентују своја решења пред стручним жиријем који се састоји од два представника компаније и проф. Јелена Филиповић, који бирају и проглашавају два најбоља тима. Ове године, у изузетно тешкој конкуренцији – јер су по речима чланова жирија сви били одлични – изабрана су следећа два тима:
I тим – Саша Чобељић, Душица Цекић, Соња Михајловић и Зорка Мијајловић
II тим – Ива Марковић, Павле Шћепановић, Мирјана Крнић
Студенти су такође исказали задовољство због сарадње са компанијом Infostud (Inspira група) и констатовали да су пуно научили током рада на случају, али и да су се лепо забавили и дружили смишљајући најбоља стратешка и креативна дигитална решења.