Предавање компаније „EyeSee“ на тему „CRM B2C: EyeSee, светска консултантска пракса“

17.11.2020, 14:00h, online

У утoрaк, 17. новембра 2020. гoдинe нa Eкoнoмскoм фaкултeту у Бeoгрaду oдржaћe сe гoстуjућe прeдaвaњe кoмпaниje „EyeSee“, једне од најиновативнијих и најбрже растућих глобалних компанија за истраживање тржишта.

У оквиру предмета Менаџмент односа са купцима присутнимa ћe сe oбрaтити директорка сектора продаје и маркетинга EyeSee“, Маријана Кристић.

Пoзивajу сe сви зaинтeрeсoвaни дa присуствуjу oвoм прeдaвaњу, кoje ћe сe oдржaти online сa пoчeткoм у 14 часова.
Линк за приступ предавању: https://us02web.zoom.us/j/3606259212

Маријана Кристић је директор продаје и маркетинга у компанији EyeSee. По образовању је психолог, по занимању дугогодишњи маркетар и истраживач психологије потрошача.

У свет маркетиншких истраживања улази 2003. године као сарадник у квалитативним истраживањима (фокус групе, дубински интервјуи), да би убрзо затим добила прилику да ради на развоју ad hoc истраживања у компанији Nielsen. Након две године прелази у GfK, где најпре развија истраживање купаца и малопродаје, а затим и сама води тим искусних професионалаца задужених за кључне клијенте у Adriatik региону. У овом периоду, посебно се поноси сарадњом са компанијама као што су Nestle, Beiersdorf, L’Oreal, Idea, Mercator, Delhaize, Jaffa, Marbo, Neoplanta, Lactalis, Philip Morris.

У 2015. години прелази из агенције на страну клијента, у компанију Mercator-S, на позицију Директора сектора Business Intelligence и CRM. Иза компликованог назива стоји вероватно најлепши посао за професионалце који се баве подацима и разумевањем понашања потрошача – подршка доношењу пословних одлука на основу понашања, перцепције и ставова купаца. Посебан изазов представљао је рад са члановима тима Суперкартице на унапређењу коришћења података највећег програма лојалности У Србији (увођење CRM-а као редовног алата за анализу и комуникацију са купцима).

У компанију EyeSee долази 2018. године, где се придружује тиму талентованих људи који су покренули start-up, са циљем да бихејвиорална истраживања приближе компанијама и учине их неизоставним делом insight портфолија. Невероватно брз развој технолошких решења за потребе разумевања понашања потрошача, скалабилно коришћење агилних и флексибилних метода, глобална покривеност, рад са највећим светским играчима (Microsoft, Twitter, Google, Johnson & Johnson, Coty, Colgate-Palmolive, AB Inbev, Energizer, General Mills, Danone, Pepsico, Bayer, itd.), као и интерни рад на развоју младих тимова и укључивању подршке искусних сениора, збирно чине аспекте који свакодневно испуњавају и мотивишу на непрекидно учење и освајање нових маркетиншких територија.

Marijana-Kristic-CRM B2B