2(1)-2-1

Oдржана едукативна радионица под називом „When you drive never drink“

У понедељак 30. октобра, студенти Економског факултета имали су прилику да буду део радионице „When you drive never drink“ коју је организовала компанија HEINEKEN Србија у сарадњи са Комитетом за безбедност саобраћаја.
Студентима Економског факултета првима је представљено међународно истраживање компаније HEINEKEN спроведено у десет земаља света на тему одговорне конзумације алкохола. Ово је била прва у низу радионица која се одржала на факултетима Београдског Универзитета.
О важности одговорне конзумације и одговорног понашања говорили су представник компаније HEINEKEN Србија Горан Ступар, представници Комитета за безбедност саобраћаја Дамир Окановић и Милан Божовић​, као и српски најпознатији аутомобилиста Душан Борковић.
Радионице „When you drive never drink“ су осмишљене са циљем да се кроз разговоре са студентима на интересантан начин презентују упечатљиви примери из реалних ситуација у саобраћају које ће остати као подсетник младима да никада не управљају возилом под дејством алкохола.
Осим интересантних података у вези са одговорном конзумацијом, студенти су имали прилику и да пробају наочаре које симулирају вид под дејством алкохола, као и да провере брзину својих рефлекса онако како то раде професионални возачи.