početak | mapa sajta | english  
 
početna strana
za studente
za profesore
web mail
dekanat
ekonomski anali
alumni
publikacije
linkovi
NASTAVNICI
redovni
vanredni
docenti
asistenti


MITIĆ DR SANJA docent

Rodjena u Beogradu 1980. godine, gde je završila osnovnu školu i XII Beogradsku gimnaziju „Dimitrije Tucović“.

Na Ekonomskom fakultetu u Beogradu je diplomirala 2002. godine, na smeru Spoljna i unutrašnja trgovina. Za vreme osnovnih studija bila je stipendista Vlade Republike Srbije, kao i Kraljevine Norveške.

Krajem 2002 je upisala poslediplomske studije na magistarskom kursu Međunarodni menadžment i marketing. Magistarsku tezu pod nazivom "Kreiranje i vrednovanje međunarodne poslovne reputacije" odbranila je 27.09.2005. na Ekonomskom fakultetu u Beogradu.

Od decembra 2002. godine Sanja Mitić je bila zaposlena kao asistent pripravnik na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, a od 2006. kao asistent. Držala je časove vežbi na predmetima Međunarodni marketing, na trećoj i četvrtoj godini, Međunarodni menadžment, na trećoj godini, kao i na predmetima Međunarodni biznis i menadžment i Upravljanje međunarodnim marketingom na master studijama. Trenutno drži nastavu na predmetu Međunarodni marketing, na osnovnim studijama

Doktorsku disertaciju pod nazivom „Upravljanje marketinškim i nematerijalnih faktorima izvozne konkurentnosti preduzeća“ odbranila je na Ekonomskom fakultetu 17.03.2010. godine, kada je stekla akademsko zvanje doktora nauka poslovnog upravljanja.


Reference:

“Integrated marketing communications and business-to-business marketing: the case of the Serbian wood industry cluster”, koautor, 3rd International Scientific Conference “Marketing Theory Challenges in Transitional Societies”, Maribor, Slovenia, 2009.
“Competitive significance and development of key account management in B2B relationship in telecommunication sector in Serbia”, koautor, 16th annual conference - Marketing and business strategies for Central&Eastern Europe, Vienna, Austria, 2008.
„Resursni pristup preduzeću i konkurentska prednost", časopis Ekonomika preduzeća, novembar-decembar, 2007.
“Online Positioning Effectiveness of the most Successful Brands in Serbia”, koautor, International Scientific Conference: Marketing Theory Challenges in Transitional Societies, Zagreb, 2008.
„Imperativ međunarodnog biznisa i menadžmenta, prikaz knjige Međunarodni biznis i menadžment“, Acta Economica, Vol. 6, No. 9, 2008, pp.185-192
“Relativization of the National Identity Attributes in Modern Business'', koautor, Management and Marketing under Globalization, International Conference Contemporary of Theory and Practice in Economics, Belgrade, 2007.
“Export clusters as a response to the challenge of global competition”, koautor, Management and Marketing under Globalization, International Conference Contemporary of Theory and Practice in Economics, Belgrade, 2007.
„Korporativna društvena odgovornost kao determinanta međunarodnog uspeha“, časopis Ekonomika preduzeća, januar- februar, 2007.
Kreiranje i vrednovanje međunarodne poslovne reputacije, magistarska teza, 2005.
„Globalni karakter Internet marketinga'', časopis Marketing, Vol 3, No 3, 2005. koautor
Internet marketing, koautor sa dr. Rakita Brankom, Međunarodni marketing, Ekonomski fakultet, 2003
„Internet marketing“, koautor, poglavlje u knjizi Međunarodni marketing: od lokalne do globalne perspektive, CID Ekonomskog fakulteta, 2009
„Upravljanje marketinškim i nematerijalnim faktorima izvozne konkurentnosti preduzeća“, doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Beograd, 2010.
„Značaj poslovne reputacija u oblikovanju konkurentske prednosti preduzeća“, Marketing, Vol. 40, No. 3, 2009, pp. 155-164
„Upravljanje ključnim kupcima kao konkurentski odgovor preduzeća na izazove savremenog poslovnog okruženja“, koautor, Ekonomska politika Srbije u 2010.g., Ka novom modelu makroekonomske stabilnosti, Naučno društvo ekonomista, Ekonomski fakultet, Beograd, decembar 2009.
„Selekcija ključnih i globalnih kupaca u poslovnim odnosima“, koautor, Operacioni menadžment i globalna kriza, Skup privrednika i naučnika, Beograd, novembar, 2009.
„Međuzavisnost brendiranja države i izvoznih efekata, sa osvrtom na primer Srbije“, koautor, Ekonomsko-finansijski odnosi Srbije sa inostranstvom: Nužnost nove strategije, Kragujevac, oktobar 2009.

Monografije:
a. Biznis rejting 500 Republika Srpska, Ekonomski fakultet Banja Luka, Globmark – Business Research, 2002
b. Srbija biznis rejting 1500, Globmark – Business Research, 2002



kabinet: 710
telefon: 3021106
vreme prijema: utorak 12:00-14:00h
e-mail: sanja@ekof.bg.ac.rs

Obaveštenja

Download
07 01 2014 Drugi kolokvijum iz Međunarodnog marketinga
21 11 2013 Prvi kolokvijum
09 07 2013 Rezultati - juli MM
Rezultati II MEST 1082Rezultati svih aktivnosti i testova 2014.xls 79 Kb
Uputstvo za pisanje diplomskih radova 1082Uputstvo za pisanje diplomskih radova.doc 39 Kb
Uputstvo za pisanje seminarskih radova 1082Uputstvo za pisanje seminarskih radova.pdf 82 Kb
Rezltati I MEST 1082Rezultati MEST.pdf 89 Kb
Spisak tema za diplomske radove - Medjunarodni marketing 1082Teme za diplomske radove.doc 29 Kb
Spisak tema za seminarske radove - Medjunarodni marketing 1082Teme za seminarske radove 2011.doc 33 Kb
REZULTATI 10.12.2013. 1082Rezultati NOVEMBAR.docx 10 Kb
Rezultati I Menadzment 1082Rezultati Menadzment.pdf 71 Kb
rezultati ispit 13-1-2014 1082Rezultati 13-1-2014.docx 10 Kb
Rezultati pismenog ispita- oktobar 2013 1082Rezultati oktobar.docx 11 Kb
Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
Kamenička 6, 11000 Beograd
tel (011) 3021 240; fax (011) 2639-560
copyright ERC EKOF