Кампања Отворених иновација

11.01.2018

Отворене иновације представљају концепт који подразумева да компаније могу унапредити конкурентност на тржишту и смањити трошкове истраживања и развоја отварањем изазова са којима се суочавају у пословном окружењу ка спољашњем свету, односно ефективним инкорпорирањем екстерног знања у свим фазама пословног процеса, од развоја производа до његовог позиционирања на тржишту.

Производи отворених иновација, свуда око нас, наметнули су и другачија начела пословних стратегија компанија. Неки од ових производа су: социјална мрежа веб сајтова Мај Спејс (My Space), вишејезична онлајн енциклопедија – Википедија (Wikipediа), софтвер и отвореног кода као што је Линукс (Linux) оперативни систем. Они су створили вредност за читаву линију јавних добара, тако да сви људи могу да их користе и да нико није искључен из њихове употребе.

На овај начин многе светски познате и успешне компаније као што су P&G (Procter&Gamble), H&M, LEGO, Rolls-Rgoroyce, итд. већ годинама успешно развијају свој бизнис.
Универзитет у Београду је покренуо Кампању отворених иновација заједно са још шест универзитета у Србији, која је пре свега намењена компанијама (независно од величине и типа делатности) које послују у Републици Србији, а које су спремне да део проблема и изазова отворе и понуде на решавање иновативним приступом, пре свега представницима научно-истраживачке заједнице, односно представницима високошколских установа (укључујући њихове истраживаче и студенте).

Ако се у вашој компанији сусрећете са изазовима или проблемима, било техничке, тржишне, стратешке или тактичке природе, а немате довољно људских или инфраструктурних ресурса или немате довољно времена, а желите да их решите на иновативан начин, пријавите се на Кампању Отворених иновација.

Да бисте се пријавили потребно је да попуњени пријавни формулар пошаљете на емаил cis@ekof.bg.ac.rs