DSC_0769

Едукација МСП сектора у трговини на Економском факултету у Београду

Министарство трговине, туризма и телекомуникација, у сарадњи са Економским факултетом Универзитета у Београду, организовало је бесплатне едукације представника малих и средњих предузећа из области трговине. Едукације су одржане на Економском факултету у Београду за две групе учесника (29-30. новембра и 3-4. децембра) у укупном фонду од 30 школских часова.

Еминентни професори из области трговине и маркетинга су кроз дводневна предавања и интерактивне радионице учесницима на обуци представили:

  • Стратегију позиционирања малих и средњих предузећа на тржишту Србије;
  • Профитабилно пословање малих и средњих трговнских предузећа и све веће изазове који стоје пред њима;
  • Управљање малопродајним објектима;
  • Нови модел менаџмента категорије за мала и средња трговинска предузећа и
  • Мерење ефеката промотивних активности у малим и средњим трговинским предузећима.

Начелник Одељења за трговину и развој конкуренције Жељко Ракић рекао је да су мала и средња предузећа најфлексибилнији део привреде и да најбрже генеришу нова радна места, а да ће се министарство надлежно за послове трговине трудити и у наредном пероду да помогне и подстакне развој МСП.

Министарство трговине, туризма и телекомуникација и Економски факултет Универзитета у Београду ће, и у будућности, наставити да кроз међусобну сарадњу овог типа подржавају мала и средња предузећа.

DSC_0812 DSC_0800