_DSC0664

Бити „просечан” или бити ,,исти” у индустрији догађаја

У петак, 23. децембра 2022. године, Тања Богданов, директорка предузећа DMC Vekol, одржала је предавање на тему „Бити „просечан” или бити ,,исти” у индустрији догађаја – како креирати и продати Србију као доживљај“ у оквиру пројекта Power Talks, на иницијативу колега са смера Стратешки менаџмент у туризму и хотелиејерству.

 

Теме о којима су студеним могли више да науче се односе на:

  • Начин креирања јединственог доживљаја
  • Начин изградње односа са иностраним клијентима у организацији догађаја
  • Креирање импресивних догађаја
  • Креирање ланца вредности приликом организације догађаја
  • Примери организације страних корпоративних догађаја у Србији

 

Тања Богданов саветовала је студенте да је потребно владати ситуацијом у било ком случају. Потребно је стално радити на личном развоју и не губити време. Студенти имају могућност да науче од садашњих генерација које имају више искуства и та искуства примене и на своје каријере. “Битно је да на предавањима на факултету, али и у животу радите оно што се вама свиђа и оно што волите. А да би неко био посебан и истицао се, мора да нађе ту посебност и на њој напорно ради.“